Mimo ogromnej popularności zakupów online w ciągu ostatnich kilku lat, to jednak w handlu bezpośrednim interakcja między klientem a marką jest najsilniejsza. Działania marketingowe zatem nie mogą być krótkoterminowe, ale powinny polegać na długoterminowej, złożonej komunikacji.
Myli się ten, kto uważa, że decyzje zakupowe jakie podejmuje są wyłącznie jego świadomym wyborem. Pojawia się pytanie – czy wchodząc do punktu handlowego czy też przeglądając zawartość sklepów internetowych – jesteśmy wyłącznie konsumentem czy może już shopperem? Shopper Marketing* na ogół łączy w sobie zarówno komunikację z klientem, jak i psychologię zachowań kupujących. W numerze, który oddajemy w Wasze ręce, znajdziecie wiele inspirujących artykułów w tematyce wydania, jakim jest właśnie wspomniany Shopper Marketing, oraz sporo o materiałach wsparcia sprzedaży.
Kwietniowy OOH magazine to także eksplozja informacji o rynku POS. Dbamy również o to, aby marketingowcy znanych firm udzielali ciekawych merytorycznie wywiadów, rozmawiamy z: Stock Polska, Kolporter, Henkel Polska, UNICEF Polska, Continental, Grupa Żywiec, Signify Poland (Philips Lighting) i Bobby Burger. Podsumowujemy także II edycję targów Promo Show Professional, projektu na rynku upominków reklamowych, który zmienia postrzeganie takich wydarzeń. W numerze pojawia się również dział EVENT, obfitujący jak zwykle w branżowe newsy.
*Shopper marketing – odbywa się w środowisku punktu sprzedaży i dąży do przekształcenia osoby znajdującej się w sklepie na kupującego dany produkt. Celem tego marketingu jest zrodzenie u klienta konkretnej decyzji zakupu w pobliżu danego produktu.
Magazyn dostępny jest także w wersji online, można go pobrać TUTAJ
MW