W środę, 8 maja, na scenie hotelu ibis Warszawa Stare Miasto wystąpili Linia Nocna i Oly. Koncert wschodzących talentów to część globalnej kampanii ibis MUSIC, realizowanej we współpracy z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group i Spotify. Obejmuje ona serię 44 kameralnych koncertów w 17 krajach na całym świecie. Finaliści muzycznej rywalizacji wystąpią w strefie marki ibis na Sziget Festival 2019 w Budapeszcie, a zwycięzca otrzyma niepowtarzalną szansę na rozwój kariery.
Elektryzujące koncerty
Ten wieczór należał do miłośników muzyki elektronicznej i alternatywnej – tak w dużym skrócie można podsumować koncert, który odbył się 8 maja w hotelu ibis Warszawa Stare Miasto. Sceną zawładnęły wschodzące, muzyczne talenty: Linia Nocna i Oly. Artyści, w ramach globalnej kampanii ibis MUSIC, walczą o udział w wielkim finale, który odbędzie się na jednym z największych festiwali muzycznych w Europie – Sziget Festival 2019. Na laureatów czeka możliwość współpracy z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group.Wśród publiczności nie zabrakło znanych nazwisk ze świata polskiego showbiznesu oraz artystów, którzy z powodzeniem rozpoczynają swoją muzyczną karierę. W wydarzeniu wzięli udział m.in.: Julia Wróblewska, Adrian Kowalski czy Mery Spolsky.
– Muzyka to nieodłączny element każdej podróży i pasja marki ibis, wokół której konsekwentnie koncentrujemy swoje działania. Wyróżnikiem hoteli ibis na całym świecie jest dziś to, że goście mogą w nich regularnie posłuchać muzyki na żywo – staje się ona tym samym częścią unikatowego doświadczenia z pobytu. Jako marka, chcemy także wspierać wschodzących artystów w ich dążeniu do wymarzonej kariery. Kampania ibis MUSIC to nasz sposób na realizację tego celu – mówi Agnieszka Kalinowska, Brand PR, Events & Sponsoring Manager Poland & Baltic States w Grupie Accor.
Powiew świeżości
Linia Nocna to elektroniczny duet stworzony przez Monikę Mimi Wydrzyńską i Mikołaja Trybulca. Zespół zadebiutował w czerwcu 2017 roku singlem „Znikam na chwilę”, za który otrzymali nagrodę redakcji Chillizet w plebiscycie na „Chilloutowy utwór roku 2017”. Klip ma już ponad pół miliona wyświetleń w serwisie YouTube. W marcu ubiegłego roku na rynku ukazał się debiutancki album zespołu o tym samym tytule. Krążek zdobył nominację do nagrody Fryderyki 2019 w kategorii Album Roku.Z kolei pod pseudonimem Oly. kryje się Aleksandra Komsta, pochodząca z Nałęczowa przedstawicielka alternatywnego popu. Zadebiutowała w serwisie YouTube w 2013 roku, gdzie udostępniała swoje wykonania na autorskim kanale. Debiutancki album Oly. „Home” pojawił się w sprzedaży wiosną 2015 roku nakładem wytwórni Nextpop, a 3 lata później artystka wydała kolejny krążek o tytule „Rzeczy których nie mówię, kiedy jestem dorosła”.
W kampanii ibis MUSIC biorą udział 4 państwa z regionu Europy Wschodniej: Litwa, Czechy, Polska i Węgry. Na 5 koncertach wystąpi w sumie 10 wschodzących, lokalnych artystów.
Więcej informacji: www.ibis-music.com.