Platforma internetowa skierowana do influencerów i blogerów zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl – w podwójnej roli!
Reach a Blogger to marketplace do influencer marketingu, miejsce umożliwiające blogerom, youtuberom i influencerom sprzedawanie w swoich kanałach mediowych publikacji reklamowych, a reklamodawcom (agencjom, domom mediowym, e-commerce i markom) kupowanie takich usług. Transakcje odbywają się online.
Oferta firmy wpisuje się w zakres tematyczny FestiwalMarketingu.pl. W trakcie 11. edycji targów zaprezentuje się ponad 260 wystawców z branży reklamy i poligrafii reklamowej, nie zabraknie także Strefy EVENT MIX, z pełnym przekrojem oferty – od atrakcji eventowych, po wyposażenie eventów, technikę sceniczną, obiekty eventowe czy gadżety przydatne na evencie.
Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych jak: konkursy branżowe, warsztaty, szkolenia, a także konferencje. Podczas konferencji dla sektora event – EVENT MIX na scenie zobaczymy ekspertów i praktyków eventowych oraz takie gwiazdy jak: Agata Młynarska. Tematem tegorocznego wydarzenia jest NOWY WYMIAR EVENT MARKETINGU. W tym roku formuła wydarzenia będzie otwarta, tzn. będą w nim mogli wziąć w nim udział wszyscy odwiedzający targi.
Strefa EVENT MIX może liczyć w tym roku na wsparcie Reach a Blogger, która ciągle rośnie w siłę. Na platformie jest zarejestrowanych około 5 300 blogów oraz ponad 7 200 klientów. Blogów webowych jest około 2 500, Instagramów ponad 1 400, Facebooków ponad 1 000, YouTubów około 150, a TikToków około 50. Za pomocą Reach a Blogger zostało zrealizowanych już ponad 11 000 transakcji reklamowych.
– Obserwujemy rosnące zainteresowanie współdziałaniem między twórcami internetowymi i markami przy okazji eventów. Chcemy ułatwić dotarcie do influencerów agencjom eventowym i markom dzięki platformie Reach a Blogger, która umożliwia zakup współpracy z influencerem online. Chcielibyśmy, żeby uczestnicy targów opuścili je z praktyczną wiedzą i stąd nasze partnerstwo merytoryczne – wyjaśnia Robert Sosnowski, CVO Reach a Blogger.
Z wyjątkową ofertą firmy będzie można zapoznać się już we wrześniu, Reach a Blogger zachęca do odwiedzenia stoiska J18.
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.
Trwa bezpłatna rejestracja na wydarzenie: ZOBACZ TUTAJ.
Film podsumowujący ubiegłoroczną edycję targów: