Logo

Marketing MIX

Mateusz Gessler w nowej kampanii mrożonych warzyw i owoców Hortex

Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador marki.

Wprowadzeniu na rynek nowego produktu – mrożonych zup gotowych – towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą został Mateusz Gessler – znany szef kuchni, restaurator i ekspert od zdrowego żywienia.

– Wybór Mateusza Gesslera na ambasadora naszej marki był wyborem oczywistym. Mateusz, tak jak Hortex stawia na jakość i naturalność tego, co jemy – mówi Agata Bonikowska, Marketing Director/ Frozen Division w Hortex.

Osobowość Mateusza Gesslera, jego naturalność, zaangażowanie i pozytywny wizerunek współgrają z wizją marki: „Robimy wszystko, aby codzienne odżywianie oparte na warzywach i owocach było łatwe, pyszne oraz wygodne!”.

– Hortex pragnie zmienić codzienny świat konsumentów na trochę lepszy. To postanowienie stanowi punkt wyjściowy każdego działania marki, ponieważ ważne jest nie tylko to co tworzymy, ale również dlaczego to tworzymy – mówi Dawid Borowiec, Wiceprezes Zarządu Grupy Hortex.

Gotowe zupy Hortex

– Idea najnowszej kampanii bazuje na docenieniu 14 milionów szefów domowych kuchni. To oni codziennie tworzą pyszne, zdrowe, oparte na warzywach i owocach obiady. To właśnie im Hortex głosem prawdziwego Mistrza Kuchni mówi: „Dziękujemy za Waszą codzienną kulinarną robotę. To dla Was tworzymy produkty, które ułatwiają życie!” – mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.

Nowa linia mrożonych gotowych zup Hortex to propozycja, która dzięki wypracowanym recepturom pozwala by w zaledwie 10 minut cieszyć się pysznym domowym posiłkiem.

Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: pomidorowa z makaronem, krupnik z kaszą pęczak, orientalna z makaronem.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Spot wyprodukowała Papaya Films, reżyserem był Tadeusz Śliwa, postprodukcją zajęło się studio Lunapark. Za przygotowanie strategii, kreacji i całości działań w internecie odpowiada agencja F11. Strategię mediową i zakup mediów offline zapewnił Mediacom, natomiast za zakup mediów online odpowiada agencja Pure Play. Projekty opakowań zup gotowych stworzyła agencja HiBrands.

JK