Logo

Marketing MIX

Siła personalizacji – ostatnie wydanie OOH magazine z 8 okładkami!

Trzeci w tym roku numer OOH magazine to wyjątkowe wydanie. Zawiera nie tylko katalog targowy przygotowany specjalnie na FestiwalMarketingu.pl, ale też spectrum propozycji marketingowych, wywiady z dyrektorami marketingu uznanych marek i ciekawe propozycje na nadchodzący sezon bożonarodzeniowy.

Na okładce głównego wydania OOH magazine znajdziemy Beatę Jankowiak, dyrektor działu marketingu i członka zarządu Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka. Wywiad z nią można przeczytać TUTAJ. Na okładkach specjalnych wydań znaleźli się natomiast przedstawiciele Chocolissimo, Rosnowski Gift, DreamPen, CiTRON GROUP, Promonotes, Avant i konferencji EKG Reklamy.

W ostatnim numerze producenci i dystrybutorzy właściwie wszystkich marek, prześcigają się w promocjach, prezentują swoje nowe kampanie reklamowe, które zazwyczaj urzekają, wzruszają i chwytają za serce. W tym numerze świątecznej tematyce poświęcono najwięcej stron. Przeczytacie w nim inspirujące wywiady z markami jak: Jeronimo Martins Polska, Mars Wrigley, Żabka Polska, Delecta, Energizer, Piątnica.

Czytelnicy znajdą przegląd topowych reklam bożonarodzeniowych, ciekawostki opakowaniowe, okolicznościowe POS-y czy świąteczne gadżety. Dowiecie się również, co zrobić, aby reklama DOOH i OOH w tym okresie była skuteczna, przeczytacie o tym jak zadbać o prawa autorskie do pakowania prezentów i o prawnych aspektach puszczania muzyki w sklepach.

Nowy numer wraz z katalogiem wystawców targów można pobrać TUTAJ.

KL