Cykl spotkań biznesowych “Śniadania w Chmurze” obchodzi tegoroczny okrągły jubileusz. Już 8 listopada we Wrocławiu odbędzie się bowiem 100 Śniadanie w tym roku. Czego możemy się na nim spodziewać?
Tematem spotkania będzie “Integracja i automatyzacja. Sposób na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę”. Prelegenci – Piotr Kawalec, Channel and Distribution Director oraz Paweł Marcinkiewicz, New Business Manager z Focus Telecom opowiedzą m.in. o rozmowach handlowych z klientem, jak wykorzystać kanały komunikacji do zwiększenia wydajności działu sprzedaży czy też opowiedzą o nowych standardach w obsłudze klienta.
Na koniec zostanie także przedstawione case study na temat obsługi klienta w sklepie Decathlon.
Problem w nowootwartym Decathlonie stanowiła przede wszystkim dodzwanialność do Biura Obsługi Klienta, które korzystało z centrali stacjonarnej i 30 kanałowego łącza. W związku z dużym ruchem i wielkim zainteresowaniem klientów – linie były zajęte, a próby kontaktów pozostawały niezarejestrowane. Nie było możliwości identyfikacji osoby dzwoniącej. Z tego powodu rozwiązywanie problemów klientów znacznie się przedłużało.
Jak rozwiązano ten problem? O tym opowiedzą nasi prelegenci na 100 w tym roku wydarzeniu z cyklu Śniadanie w Chmurze” A na co jeszcze będa mogli liczyć uczestnicy eventu?
Goście będą mogli wziąć udział w dwóch panelach, oddzielonych przerwą kawową. Pełna agenda spotkania wygląda następująco:
9:30 – 9:45 – Rejestracja i powitalna kawa
9:45 – 10:45 – Panel A: Bądź bohaterem sprzedaży!
> Czy wiesz, co dzieje się z przychodzącymi leadami?
> Ile razy handlowcy rozmawiali z Klientem i co z tego wynikło?
> Jak wykorzystać kanały komunikacji do zwiększenia wydajności działu sprzedaży?
> Jak zoptymalizować pracę osób z działu sprzedaży?
> Jak wykorzystać komplet danych o Kliencie do zwiększania skuteczności sprzedaży?
10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa
11:00 – 12:00- PANEL B: Zyskaj wIększą moc w obsłudze klienta!
> Czy znasz współczesnego Klienta?
> Poznaj 5 grzechów głównych obsługi Klienta.
> Wiesz ile możesz zyskać dzięki integracji systemu CRM i platformy do obsługi Klienta?
> Dlaczego warto monitorować każdy szczegół komunikacji z Twoimi Klientami?
> Nowe standardy i dobre praktyki w obsłudze Klienta.
> Case study.
Spotkanie odbędzie się 8 listopada 2019 o godzinie 9:30 w Ibis Styles Wrocław Centrum, ul. Plac Konstytucji 3 Maja 3, we Wrocławiu.
Zapisy są całkowicie bezpłatne i dostępne TUTAJ.
Wydarzenie skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.
MW