Logo

Marketing MIX

MullenLowe Warsaw ma nowego dyrektora strategii

Rafał Lampasiak został nowym Strategy Directorem w agencji MullenLowe Warsaw.

Jako Strategy Director Rafał będzie odpowiedzialny za cały zespół w dziale strategii, nadzór strategiczny nad wszystkimi projektami agencji i komunikacją 360 oraz obsługę zapytań ofertowych. W strukturze agencyjnej będzie bezpośrednio podlegał Kindze Grzelewskiej, Managing i Creative Director w MullenLowe Warsaw. Rafał zastąpił na tym stanowisku Bartka Hanusa.

– Rafał to specjalista z ogromnym doświadczeniem z dziedziny strategii i komunikacji. Wierzę, że wesprze nas w zdobywaniu nowych oraz utrzymywaniu współpracy z kluczowymi klientami spółkimówi Kinga Grzelewska, Managing Director w MullenLowe Warsaw.

Rafał ma 17 lat doświadczenia w budowaniu marek i tworzeniu strategii komunikacji. Zdobywał je w agencjach TBWA, Havas Worldwide Warsaw, 180 Heartbeats + Jung von Matt, czy Walk, gdzie przez ponad trzy lata pełnił funkcję Dyrektora Strategii. Ostatnio w Scholz&Friends, koordynował projekty strategiczne dla kluczowych klientów agencji.

Prowadził szereg projektów strategicznych, B2C oraz B2B, m.in. dla Polkomtel, Mars Polska, Kompania Piwowarska, Eurocash, Axa, Empik, Aldi, adidas, Peugeot, Opel, VW, NN Investment Partners, Nivea, UPC, NC+. Współtworzone przez Rafała prace były wielokrotnie nagradzane w konkursach Effie, KTR czy Innovation Award. Rafał jest trenerem w Szkole Marki SAR oraz wykładowcą w Szkole Mistrzów Reklamy. Ukończył psychologię na SWPS.

 KL