Aktualności SDX – budowanie własnej marki

SDX – budowanie własnej marki

118
0

Firma SDX Group jest polskim producentem oraz dystrybutorem artykułów reklamowych najwyższej jakości. Jesteśmy obecni na rynku od 2015 roku. Przez te kilka lat podjęliśmy wiele wyzwań i z całą pewnością możemy stwierdzić, że motto jakie przyświeca nam w codziennej pracy to: „Dla nas niemożliwe jest możliwe”.

W swojej ofercie posiadamy różnorodne produkty jak chusty wielofunkcyjne, ręczniki, koce. Stale też wprowadzamy nowe elementy. Dzięki dużemu spectrum rodzajów, rozmiarów i kolorów naszą ofertę ograniczyć może jedynie wyobraźnia klienta. Nasze produkty przeznaczone są dla osób, które cenią sobie wysoką jakość i którym zależy na wyjątkowym znakowaniu przyciągającym wzrok i uwagę. Oferta doskonale wpasowuje się w strategię marketingową większości firm – logo utrwalone na przedmiocie codziennego użytku wpada w oko odbiorcom. Wysoka jakość wykonania sprawia, że skojarzenia klientów z daną marką są wyłącznie pozytywne.

Bee2® – marka powstała w związku z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na dobrej jakości produkty tekstylne i użytkowe. Tworzymy torby, plecaki, pokrowce na tablety, czapki oraz chusty wielofunkcyjne. Koncentrujemy się na osobach żyjących aktywnie i lubiących otaczać się produktami dobrej jakości z ciekawym wzornictwem.

Z kolei marka Challenge® Towels oferuje ręczniki z mikrofibry jedno i dwukolorowe. Technologia nadruku pozwala nam na realizowanie indywidualnych projektów dla naszych klientów i partnerów w standardowych oraz w nietypowych wymiarach na specjalne zamówienie. Bestsellerem w ofercie są koce: piknikowe lub koce polarowe z nadrukiem z jednej lub dwóch stron.

Wyróżnia nas indywidualne podejście do klienta oraz wysoka jakość obsługi. Stale poszerzamy wiedzę o potrzebach klientów, a nasze produkty powstają z pasji i dbałości o detale. Stosujemy materiały o najlepszych parametrach, tak by produkt, który trafia do klienta był najwyższej jakości.

Staramy się być wszędzie tam, gdzie dzieje się coś ciekawego. Co roku uczestniczymy w wielu polskich i zagranicznych targach, prezentując nasze możliwości produkcyjne. Udział w imprezach branżowych traktujemy nie tylko jako możliwość zaprezentowania naszych sprzedażowych TOP-ów i wprowadzenia nowości, ale także jako doskonałą okazję do poznania opinii potencjalnych użytkowników. Trzymamy rękę na pulsie jeśli chodzi o ofertę konkurencji, względem której staramy się być zawsze krok do przodu.

Zaufanie klientów to priorytet, dlatego nasze produkty sprzedajemy wyłącznie za pośrednictwem agencji reklamowych oraz dystrybutorów produktów BTL. Cieszymy się uznaniem klientów, czego dowodem są liczne nagrody i wyróżnienia w konkursach Gifts of the Year oraz Super Gift. Nie mniejszą satysfację od przyznanych wyróżnień, daje nam widok naszych produktów u coraz większej liczby użytkowników – podczas imprez sportowych – worki, chusty, ręczniki, ale też w miejscach pracy – pokrowce na laptopy i tablety.

Na sukces firmy pracują nie tylko produkty, ale przede wszystkim zaangażowany zespół, a także utrzymywanie standardów produkcji i sprzedaży na stałym, wysokim poziomie. Mając na względzie zadowolenie klienta, ale też rozwój przedsiębiorstwa wdrożyliśmy certyfikowany System Zarządzania Jakością 9001 oraz ISO 14001. Podnosi to prestiż naszej firmy w oczach klientów, tych obecnych jak i potencjalnych, co znajduje przełożenie w zwiększonej liczbie zamówień.

Wdrożone standardy organizacji pracy oraz system podnoszenia kwalifikacji pracowników pozwalają nam sprostać najbardziej rygorystycznym wymaganiom rynku. Usprawniony przepływ informacji i przejrzyste procedury umożliwiają zrealizowanie zamówień w krótszym czasie, bez obniżenia jakości usług. Przejrzyste metody postępowania mobilizują nas do samokontroli na co dzień, dzięki czemu jesteśmy w stanie na bieżąco zdiagnozować wszelkie problemy i odpowiednio szybko na nie reagować.

Podążamy z duchem czasu, staramy się być na bieżąco. Obecnie rośnie świadomość ekologiczna, a bycie eko staje się wręcz modne. My także chcemy aktywnie uczestniczyć w tym trendzie i w nowatorskich procesach prowadzących do zredukowania w toku produkcji zużycia zasobów naturalnych – wody i energii. Efektem tych działań jest nowy materiał, którego skład w 100% stanowią surowce pozyskane z recyklingu.

Rozpędzamy się, podejmujemy się nowych wyzwań, ciągle myślimy o nowych rowiązaniach. Stale zwiększamy liczbę klientów, rozmiar transakcji i częstotliwości zakupów.
Mamy nadzieję, iż kolejne lata przyniosą coraz większą rozpoznawalność marki SDX na rynku polskim i zagranicznym, a nam pozwolą ugruntować i umocnić naszą pozycję.

Weronika Putz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu

Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine – wersja online do pobrania TUTAJ.