Najnowsze wydanie OOH magazine poświęcamy EKO marketingowi, który (przed epoką pandemii) był zdecydowanym faworytem wszelkich prognoz i badań nadchodzących trendów branżowych. Wraz ze wzrastającą świadomością ekologiczną konsumentów, wzrasta liczba akcji i działań podejmowanych przez marketerów, które uwzględniają ochronę środowiska naturalnego.
30 lat. Tyle czasu mamy na zatrzymanie ocieplenia, inaczej grozi nam wyginięcie. Wedle przewidywań ze szczytu klimatycznego ONZ z 2018 roku, wzrost globalnej temperatury o dwa stopnie Celsjusza zagrozi życiu setek milionów ludzi. I choć w obliczu obecnych problemów i wyzwań, tematyka eko i zagrożenia klimatyczne mogą wydawać się nieco bardziej odległe, nie należy o nich zapominać – również w kontekście marketingowym.
O tym, dlaczego to najwyższa pora, by biznes wdrażał rozwiązania proekologiczne i o tym, że ochrona środowiska może pozytywnie wpłynąć na rozwój gospodarki kraju mówi w wywiadzie na kolejnych stronach magazynu Barbara Rajkowska z Instytutu Ochrony Środowiska. Z Agnieszką Kotlińską, ekspertką ds. CSR w sieci Kaufland Polska, rozmawiamy o realizacji strategii CSR, ochronie środowiska, redukcji plastiku, produkcji ekoodzieży i innych inicjatywach proekologicznych. O stworzeniu od zera marki kosmetycznej, ekologicznym podejściu i działaniu w oparciu o zrównoważony rozwój oraz o kampanii wizerunkowej rozmawiamy natomiast z Eweliną Kwit-Betlej, twórczynią i właścicielką marki Resibo.
W numerze także wywiady i materiały przygotowane wraz z „Herbapol-Lublin”, Mindshare, Schulz brand friendly czy Credit Agricole. Nie zabrakło jak zawsze świetnych felietonów naszych ekspertów. Krzysztof Sarnecki odpowiada na pytanie: „dlaczego Wasi klienci kupują właśnie od Was?”, a podróżnik Artur Owczarski zabiera czytelników w świat reklamy wprost do Namibii i Botswany. W numerze także szeroki przegląd ekologicznych kampanii i aktywnośći marek, „zielonych” gadżetów oraz EVENTÓW, a także ekologicznych rozwiązań POS.
W numerze także szerokie podsumowanie lutowych targów Promo Show Professional oraz prezentacja wyników badania Barometr PSP – o rynku i branży reklamowej w Polsce oraz za granicą.
Najnowszy numer można już pobrać bezpłatnie TUTAJ.
KL