„City Will Wait” to hasło kampanii, w ramach której organizacje turystyczne z Gdańska, Warszawy, Poznania i Łodzi promują swoje miasta w sferze online. Akcja ma na celu ograniczenie negatywnych skutków wywołanych przez pandemię i podtrzymaniu zainteresowania podróżami turystycznymi do tych destynacji.
Kampania #CityWillWait jest realizowana w mediach społecznościowych i w serwisach internetowych organizacji turystycznych oraz podmiotów członkowskich organizacji.
Akcję zainicjowała Gdańska Organizacja Turystyczna. -W czasie kiedy z domu możemy wyjść jedynie w przypadku konieczności, a obiekty zawiesiły swoją działalność, tradycyjne zwiedzanie przestało być możliwe. Na szczęście wcale nie musimy rezygnować z podróży, bo z pomocą przychodzi technologia. Zachęcamy do zwiedzania Gdańska on-line – czytamy na stronie visitgdansk.com
Akcja ma otwartą formułę – działania mogą zostać poszerzone o kolejne polskie miasta. Organizatorzy podają, że dołącza do niej kolejne miasta.