W dniach 9 – 10 września 2020 r. w warszawskiej hali EXPO XXI odbędą się targi FestiwalMarketingu.pl. Wystawcami targów są firmy z szeroko pojętego rynku reklamy: importerzy i producenci artykułów promocyjnych, drukarnie, producenci POS oraz w specjalnej strefie EVENT MIX – firmy eventowe oraz te z rynku MICE. Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu.
Reprezentanci agencji reklamowych koniecznie muszą odwiedzić FestiwalMarketingupl 2020! Dlaczego? Firma Maxim Ceramics podpowiada:
Nowości, trendy, inspiracje
Większość nowych produktów czy nowych rozwiązań bardzo często swoje premiery ma właśnie podczas targów. Przyjeżdżając na targi mamy okazję zapoznać się z nowościami produktowymi, obejrzeć je na żywo czy wypróbować nowe rozwiązania w praktyce. Targi to także bogactwo inspiracji, zapewne każdy może znaleźć coś, czego wcześniej nie widział lub nie miał wiedzy o istnieniu jakiegoś konkretnego rozwiązania. Targi bardzo często wyznaczają trendy w danej dziedzinie gospodarczej.
Nas także nie może zabraknąć na tych targach! Podczas dwóch dni FestiwalMarketingu.pl zaprezentujemy szeroką ofertę, w której znajduje się wiele produktów z szeroko rozumianej ceramiki reklamowej. Naszymi wiodącymi produktami są kubki reklamowe, których w ofercie mamy blisko 100 różnych modeli i fasonów – co daje możliwość wyboru kubka dla najbardziej wymagających klientów. Oferujemy kubki porcelanowe, ceramiczne oraz szklane.
Jednak kubki to nie wszystko. W naszej ofercie możesz znaleźć także szklanki, kufle czy filiżanki. Oferujemy także całe zestawy kawowe, które mogą być idealnym gadżetem reklamowym na wyjątkowe okazje.
Na szczególną uwagę zasługują także opakowania. Każdy z wyżej wymienionych produktów może być spakowany w opakowanie zbiorcze lub jednostkowe. Jeśli chodzi o opakowanie jednostkowe, to oferujemy je w kilku różnych opcjach. Co ważne, opakowanie także może być zadrukowane, co w połączeniu np. z kubkiem reklamowym daje bardzo ciekawy efekt końcowy.
Rozmowy, relacje, negocjacje
Targi, przede wszystkim, są doskonałym narzędziem do budowania relacji biznesowych. W jednym miejscu mamy skumulowanych wszystkich dostawców, z którymi możemy prowadzić rozmowy, negocjacje, bardzo często w mniej oficjalnej atmosferze niż zazwyczaj. Targi są także doskonałym miejscem do poszukiwania nowych dostawców czy partnerów biznesowych, których wynikiem często są wieloletnie i owocne relacje.
Know-how, szkolenia, warsztaty
Obecnie targi praktycznie już nie odbywają się bez imprez towarzyszących. Oprócz rozmów, poznania trendów i nowości, targi dają także doskonałą okazję do zdobywania i poszerzania swojej wiedzy. Nie inaczej jest na Festiwalu Marketingu. Targom towarzyszy m. in. konferencja Marketing Mix, która jest doskonałym miejscem do wymiany doświadczeń. Można poznać kreatywne case study czy praktyczne rozwiązania marketingowe, dzięki którym będzie można prowadzić bardziej efektywny biznes. Festiwal Marketingu daje także możliwość prowadzenia zakulisowych rozmów z ekspertami branżowymi, to także doskonałe miejsce do wymiany doświadczeń i poglądów.
Wizyta na targach – jak sprawić aby była jak najbardziej efektywna.
Maxim Ceramics – lider rynkowy w obszarze szeroko rozumianej ceramiki reklamowej. Oferuje kilkadziesiąt modeli kubków i filiżanek, w tym wyjątkowe modele autorskie. Marka ceramiki i porcelany reklamowej Porceline by Maxim, to również szeroka gama zdobień. Firma wykonuje nadruki, stosuje technikę piaskowania oraz graweru laserowego. Siłę personalizacji produktu wzmacniają techniki natryskowe, które pozwalają barwić produkty na dowolny kolor. Każde wykonane zdobienie jest indywidualne i dostosowane do potrzeb klientów i ich marek. Ważny wyróżnik firmy stanowi personalizacja nie tylko logotypem, czy specjalnie dopasowanym kolorem. Każdy kubek, czy filiżanka mogą zostać spersonalizowane imieniem klienta, czy obdarowanej osoby.
KL