Logo

Gadżety reklamoweInspiracje

Maxim Ceramics podpowiada jak przygotować się do FestiwalMarketingu.pl 2020

W dniach 9 – 10 września 2020 r. w warszawskiej hali EXPO XXI odbędą się targi FestiwalMarketingu.plWystawcami targów są firmy z szeroko pojętego rynku reklamy: importerzy i producenci artykułów promocyjnych, drukarnie, producenci POS oraz w specjalnej strefie EVENT MIX – firmy eventowe oraz te z rynku MICE. Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu.

Reprezentanci agencji reklamowych koniecznie muszą odwiedzić FestiwalMarketingupl 2020! Dlaczego? Firma Maxim Ceramics podpowiada: 

Nowości, trendy, inspiracje

Większość nowych produktów czy nowych rozwiązań bardzo często swoje premiery ma właśnie podczas targów. Przyjeżdżając na targi mamy okazję zapoznać się z nowościami produktowymi, obejrzeć je na żywo czy wypróbować nowe rozwiązania w praktyce. Targi to także bogactwo inspiracji, zapewne każdy może znaleźć coś, czego wcześniej nie widział lub nie miał wiedzy o istnieniu jakiegoś konkretnego rozwiązania. Targi bardzo często wyznaczają trendy w danej dziedzinie gospodarczej.

Nas także nie może zabraknąć na tych targach! Podczas dwóch dni FestiwalMarketingu.pl zaprezentujemy szeroką ofertę, w której znajduje się wiele produktów z szeroko rozumianej ceramiki reklamowej. Naszymi wiodącymi produktami są kubki reklamowe, których w ofercie mamy blisko 100 różnych modeli i fasonów – co daje możliwość wyboru kubka dla najbardziej wymagających klientów. Oferujemy kubki porcelanowe, ceramiczne oraz szklane.

Jednak kubki to nie wszystko. W naszej ofercie możesz znaleźć także szklanki, kufle czy filiżanki. Oferujemy także całe zestawy kawowe, które mogą być idealnym gadżetem reklamowym na wyjątkowe okazje.

Na szczególną uwagę zasługują także opakowania. Każdy z wyżej wymienionych produktów może być spakowany w opakowanie zbiorcze lub jednostkowe. Jeśli chodzi o opakowanie jednostkowe, to oferujemy je w kilku różnych opcjach. Co ważne, opakowanie także może być zadrukowane, co w połączeniu np. z kubkiem reklamowym daje bardzo ciekawy efekt końcowy.

Rozmowy, relacje, negocjacje

Targi, przede wszystkim, są doskonałym narzędziem do budowania relacji biznesowych. W jednym miejscu mamy skumulowanych wszystkich dostawców, z którymi możemy prowadzić rozmowy, negocjacje, bardzo często w mniej oficjalnej atmosferze niż zazwyczaj. Targi są także doskonałym miejscem do poszukiwania nowych dostawców czy partnerów biznesowych, których wynikiem często są wieloletnie i owocne relacje.

Know-how, szkolenia, warsztaty

Obecnie targi praktycznie już nie odbywają się bez imprez towarzyszących. Oprócz rozmów, poznania trendów i nowości, targi dają także doskonałą okazję do zdobywania i poszerzania swojej wiedzy. Nie inaczej jest na Festiwalu Marketingu. Targom towarzyszy m. in. konferencja Marketing Mix, która jest doskonałym miejscem do wymiany doświadczeń. Można poznać kreatywne case study czy praktyczne rozwiązania marketingowe, dzięki którym będzie można prowadzić bardziej efektywny biznes. Festiwal Marketingu daje także możliwość prowadzenia zakulisowych rozmów z ekspertami branżowymi, to także doskonałe miejsce do wymiany doświadczeń i poglądów.

Wizyta na targach – jak sprawić aby była jak najbardziej efektywna.

  •        Zaplanuj swoją wizytę jeszcze przed targami – sprawdź wszystkie niezbędne informacje na stronie internetowej (tutaj), koniecznie dokonaj rejestracji
  •        Przygotuj listę wystawców / firm, z którymi chcesz się spotkać – na stronie www zawsze jest dostępna lista wystawców czy plan organizacyjny. Przygotowanie takiej listy pomoże Ci efektywniej wykorzystać czas pobytu na targach.
  •        Zaplanuj odpowiednio dużo czasu. Planując wizytę na targach weź pod uwagę kilka czynników: czas dojazdu na tragi, godziny otwarcia, ilość planowanych spotkań. Targi trwają dwa dni, warto rozważyć aby swoją wizytę rozłożyć na cały czas trwania targów.
  •       Zadbaj o swój komfort. Wizyta na targach to nie wyścig. Pamiętaj o posiłkach – na terenie targów są dostępne punkty gastronomiczne czy źródła kawy. Ważne – targi będą odbywać się w reżimie sanitarnym. Stosuj się do wszystkich wytycznych przekazywanych przez organizatora! Na targach jest dużo gadżetów – przygotuj odpowiednio dużą torbę.

Maxim Ceramics – lider rynkowy w obszarze szeroko rozumianej ceramiki reklamowej. Oferuje kilkadziesiąt modeli kubków i filiżanek, w tym wyjątkowe modele autorskie. Marka ceramiki i porcelany reklamowej Porceline by Maxim, to również szeroka gama zdobień. Firma wykonuje nadruki, stosuje technikę piaskowania oraz graweru laserowego. Siłę personalizacji produktu wzmacniają techniki natryskowe, które pozwalają barwić produkty na dowolny kolor. Każde wykonane zdobienie jest indywidualne i dostosowane do potrzeb klientów i ich marek. Ważny wyróżnik firmy stanowi personalizacja nie tylko logotypem, czy specjalnie dopasowanym kolorem. Każdy kubek, czy filiżanka mogą zostać spersonalizowane imieniem klienta, czy obdarowanej osoby.

www.maxim.com.pl

KL