O wykorzystaniu storytelingu w kreacji i strategii, o narzędziach, dzięki którym wydarzenia produkowane również online pozostaną w pamięci uczestników – opowie podczas konferencji EVENT MIX odbywającej się w ramach FestiwalMarketingu.pl, Nina Żukowaska, członek MPI Poland Chapter.
Nina Żukowska – trener biznesu, wieloletni praktyk w dziedzinie budowania strategii event marketingowych oraz produkcji wydarzeń m.in. dla takich marek jak: Mitsubishi, Samsung, Orange, Volvo, Johnie Walker, 3M, L’oreal, Dulux. Reżyser i konsultant ds. wykorzystania storytellingu w eventach oraz autorka pierwszej branżowej publikacji o tej tematyce. Założycielka platformy edukacji eventowej Świat Eventów. Twórczyni platformy online wspierającej edukację branżową. Prelegentka, wykładowca i autor programów edukacyjnych dla różnych instytucji m.in. dla Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie czy SGH. Właścicielka agencji New Event Story, wielokrotna laureatka statuetek Złote Spinacze, organizatorka rekordowego pokazu VR w Polsce. Redaktor Naczelna portalu branżowego Event Live.
Tytuł prelekcji Niny Żukowskiej to: „Storyteling jako narzędzie wykorzystywane w kreacji i strategii”.
– Naszym celem jako event managerów jest kreowanie w głowach uczestników wydarzeń konkretnych wspomnień, emocji czy skojarzeń z daną firmą, marką, produktem. I właśnie tutaj pojawia się jedno z najstarszych narzędzi, jakie od wieków wywołuje w ludziach emocje, pobudza, angażuje, a wręcz porywa – to opowiadanie historii. W dobie obecnej sytuacji rynkowej, kiedy wydarzenia przenoszą się do świata online, potrzebujemy narzędzia, dzięki, któremu nasze wydarzenie zaangażuje uczestników i wyróżni je na tle konkurencji – takim narzędziem jest właśnie Storytelling. Poprzez jego wykorzystanie, możemy zbudować doświadczenia, które nie będą kreowane tylko na ekranach monitorów, ale znaczna ich część zadzieje się w umysłach uczestników. Odpowiednio zaplanowane, spójne z charakterem marki i firmy, oparte na schematach, którymi posługują się najlepsi twórcy w Hollywood, ma niezwykłą siłę oddziaływania – podsumowuje Nina Żukowska
W prelekcji możesz wziąć udział, rejestrując się na EVENT MIX w zakładce ZAREJESTRUJ SIĘ. Dostępny jest również specjalny pakiet konferencyjny, umożliwiający wejście na EVENT MIX oraz MARKETING MIX.
Konferencja EVENT MIX rozpoczyna się od 11:00. Organizator zachęca, aby uczestnicy konferencji przyjechali wcześniej, odwiedzili stoiska wystawców i napili się z nimi aromatycznej kawy. Targi są otwarte do godz. 17:00.