W dniach 9-10 września br. w Warszawie Polska Izba Artykułów Promocyjnych wzięła udział w FestiwaluMarketing.pl 2020.
– Restart branży artykułów promocyjnych na FestiwaluMarketingu.pl w okresie pandemii COVID-19 okazał się strzałem w 10-tkę! Nie zawiodły relacje i zwiedzający. Cieszymy się, bo to bardzo dobry znak dla całej branży! Dziękujemy za udział w wydarzeniu wszystkim przybyłym gościom, widać, że relacje i chęć powrotu do normalności to dla naszej branży priorytet. Gratulacje również dla organizatora targów: OOH magazine za sprostanie nowym wymogom bezpieczeństwa i podjęte ryzyko! Było warto, choć łatwo na pewno nie było! FestiwalMarketingu.pl 2020 po raz kolejny okazał się świetną okazją do spotkań z naszymi firmami Członkowskim oraz wszystkimi potencjalnie zainteresowanymi firmami! Podczas wydarzenia promowaliśmy aktywnie naszą organizację i jej Członków, dystrybuując Katalog Izby– mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
FESTIWALMARKETINGU.PL 2020 FOTORELACJA
KL