Tematami piątej już, edycji konferencji Multiscreen Day 2020, odbywającej się 22 października, będą: konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media czy też rosnąca siła gamingu. Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz generacja Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów.
Multiscreen Day obędzie się formule hybrydowej. Po wykupieniu pakietów na stronie wydarzenia uczestnicy mogą wybrać formę udziału, tj. online (udostępniona zostanie platforma z transmisją live) lub wziąć udział w konferencji stacjonarnie w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre (ul. Grzybowska 63, Warszawa).
– Multiscreen Day to marka, która na dobre wpisała się w krajobraz polskiego rynku mediów i reklamy. I nie jest to tylko nasze zdanie. Dociera do nas wiele głosów z rynku, życzliwie domagających się organizacji kolejnych edycji, nawet w tak trudnych okolicznościach pandemicznych. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te wezwania – mówi Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska” oraz autor programu konferencji.
Na konferencji wystąpi blisko 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania jak:
MULTISCREEN DAY – KTO WYSTĄPI ?
Na konferencji wystąpią eksperci z Gamesetu, Gemiusa, IQS, Minsdhare, National Geographic, YouTube. Do grona prelegentów zaproszeni zostali eksperci reprezentujący marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze.
Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali od uczestników najwyższe noty w ankiecie dotyczącej poprzednich edycji konferencji.
Wśród prelegentów konferencji wystąpią m.in. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory / Miki Chojnacka, Hopster / Lucyna Koba, Gemius / Karol Stryja, The Podcast Makers / Marta Rybicka, IQS / Angelika Adamczuk, Gameset / Katarzyna Cimochowska, streamerka Brunecia.
Agnieszka Chabrzyk, Business Factory
Lucyna Koba, Gemius
MULTISCREEN DAY – DLA KOGO ?
Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.
– Chociaż „rok mobile” mamy już dawno za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Pandemia jeszcze przyspieszyła procesy związane z rozwojem mediów cyfrowych i jeszcze bardziej pchnęła konsumentów w ich stronę. Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Zwłaszcza, że to właśnie młodzi ludzie, którzy na długie miesiące zostali w domach, najbardziej zanurzyli się w cyfrowym świecie. Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych – podsumowuje Piotr Machul.
PATRONI MEDIALNI