2500 lat temu grecki filozof Heraklit z Efezu powiedział, że wszystko płynie, a jedyną stałą rzeczą jest zmiana. Stwierdzenie to bardzo dobrze się starzeje i wydaje się, że jest dzisiaj bardziej aktualne niż kiedykolwiek.
Świat się zmienia i w obecnych, pandemicznych czasach szybciej niż kiedykolwiek wcześniej zmierza ku rozwiązaniom online. Świat oddycha również nieco głębiej, kiedy znika choćby najmniejsze źródło emisji CO2. Biorąc pod uwagę powyższe firma Asgard, właściciel marki Blue Collection postanowiła zrezygnować z drukowania dwóch, sezonowych katalogów i od nowego roku postawić na jeden, całoroczny.
Nie da się ukryć, że dwa katalogi miały swoje niepodważalne zalety, wśród których tą największą była możliwość wprowadzenia na rynek dwóch edycji nowości. Żeby nie stracić tego atutu, na początku listopada miała miejsce premiera – FANTASTIC5, czyli cykl comiesięcznych 5 gadżetowych premier od Blue Collection.
Wraz z FANTASTIC5 został przygotowany cały zestaw przydatnych narzędzi marketingowo-sprzedażowych. Film produktowy, prezentacja produktów w PDF-ie, edytowalna ulotka, materiały niezbędne do integracji oferty oraz bonus-niespodzianka – wszystko aktualizowane i łatwo dostępne dla klientów Blue Collection. Zapowiedzi kolejnych edycji FANTASTIC5 będą komunikowane poprzez newsletter oraz kanały w mediach społecznościowych.
Ludowe porzekadło mówi, że gdy grzmot w listopadzie, urodzaj w polu i w sadzie – zgodnie z tym przesłaniem, zespół stojący za projektem FANTASTIC5 zapowiada, że narobi w listopadzie sporo hałasu. I w kolejnych zresztą też!
Produktów prezentowanych w ramach FANTASTIC5 szukaj TUTAJ