Logo

Marketing MIX

TikTok postawił na mural w sercu Warszawy – realizacja Braughman Group Media  

Pod hasłem  „Don’t Make Ads. Make TikToks” ruszyła realizacja wielkoformatowego muralu dla globalnej platformy TikTok For Business. Spektakularne malowidło zdobi jedno z najbardziej ruchliwych miejsc stolicy, a za jego wykonanie odpowiada zespół specjalistów z Braughman Group Media – dostawcy nowoczesnych rozwiązań OOH / DOOH na terenie całego kraju.

Mural jest częścią kreatywną kampanii karty Don’t Make Ads. Make TikToks, jaką TikTok prowadzi w Polsce dla sektora biznesowego. Elementem reklamy jest QR Kod, który po zeskanowaniu odsyła na  stronę www.dontmakeads.pl. Kampania skierowana jest do marketerów, firm, przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat tego, w jaki sposób TikTok wspiera rozwój biznesu i rewolucjonizuje branżę reklamową w ramach TikTok for Business. TikTok For Business jest globalną platformą stworzoną po to, by dać możliwość markom i marketerom w kreatywny sposób opowiedzenia swojej historii oraz stworzenia pełnej zaangażowania relacji ze społecznością TikToka.

W kampanii została wykorzystana absolutnie topowa lokalizacja nośnika wielkoformatowego OOH, należącego do portfolio Braughman Group Media. To ponad 300 m2  ręcznie stworzonego malowidła na tętniącym życiem warszawskim Mokotowie, na skrzyżowaniu ulic Puławskiej, Boya Żeleńskiego, Waryńskiego i Batorego.

KL