Logo

Event MIXTylko w OOH magazine

Pierwsi TOP Dostawcy potwierdzają obecność na wrześniowym FestiwalMarketingu.pl

AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group – pierwsi dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.

– Druga połowa roku wydaje nam się odpowiednia na bezpośrednie spotkanie targowe i prezentację oferty. Sezon przedświąteczny jest dla naszej branży kluczowy, choć w przypadku rynku tekstylnego również liczymy na dobrą sprzedaż już w II kwartale – mówi Tomasz Barudin, Texet Poland.

Organizator wrześniowego FestiwaluMarketingu.pl przesunął datę tegorocznych spotkań TOP dostawców z agencjami reklamowymi Promo Show Professional z kwietnia tego roku na luty 2022 roku. Decyzja spotkała się z pełną aprobatą uczestników wydarzenia.

– Relacje z naszymi klientami są dla nas kluczowe. Choć nie „podajemy sobie rąk”, to wciąż trzymamy się razem. Mamy dużo nowości w tym kwartale i już je prezentujemy agencjom reklamowym. Choć z wiadomych powodów nie spotkamy się na kwietniowym PSP, to wierzymy, że wrześniowe targi będą jak zawsze doskonałą okazją do prezentacji naszej bogatej oferty na drugą połowę roku i świątecznych inspiracji – mówi Jolanta Kempa, Inspirion Polska.

W podobnym tonie wypowiada się przedstawiciel firmy Headwear Polska.

– Od początku uczestniczymy w projekcie PSP. Podobnie, jak współpracujące z nami agencje liczyliśmy na spotkanie face to face, ale rozumiemy przesunięcie PSP na 2022 rok. Ubiegłoroczny FestiwalMarketingu.pl był świetnym reSTARTem branży. Mam wrażenie, że tegoroczny będzie jeszcze lepszy. Doceniamy doświadczenia OOH magazine w zakresie bezpieczeństwa, które nadal będzie kluczowe. Teraz skupiamy się na prezentacji naszej oferty online i podczas indywidualnych spotkań – mówi Michał Matwiejczyk.

Przedstawiciele agencji reklamowych również zgadzają się z takim rozwiązaniem.

– Bardzo liczyliśmy na kwietniowe Promo Show Professional i spotkania z dostawcami, ale jak najbardziej rozumiemy decyzję organizatorów. Wierzę, że wrześniowy FestiwalMarketingu będzie po raz kolejny bezpieczną przestrzenią do bezpośrednich rozmów i poznania nowości na najważniejszy sezon w naszej branży – podsumowuje Olaf Dąbrowski z agencji Goldenberry.

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycją Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

www.festiwalmarketingu.pl

KL