Wyróżnij się, albo zgiń. Motto Jacka Trouta, mimo upływu lat, pięknie się starzeje. W myśl zasady Trouta Asgard, właściciel marki Blue Collection postawił od nowego roku na zmiany.
Na początku lutego premierę miał pierwszy całoroczny katalog z serii Blue Collection. Zamiast na dwa sezonowe firma postawiła na jeden całoroczny katalog. Powstałą pustkę postanowiono wypełnić z nadwyżką.
Co miesiąc przez cały rok prezentowana będzie kolejna odsłona cyklu nazwanego Fantastic5. Fantastic5 to pięć nowości gadżetowych nie ujętych w katalogu.
Każda edycja Fantastic5 okraszona jest filmem promocyjnym i webinarem produktowym. Po zarejestrowaniu na stronie www.asgard.gifts użytkownicy mają dostęp do szeregu materiałów i narzędzi wspomagających sprzedaż i promocję takich jak edytor ulotek.
Katalog dostępny jest w formacie: papierowym (tutaj) , pliku pdf do pobrania (tutaj) oraz do przeglądania online (tutaj).
Styczniowe premiery w ramach Fantastic5:
A nieco szerzej na temat zawartości nowego katalogu Blue Collection opowiada Kuba z działu handlowego firmy Asgard:
Więcej informacji: www.asgard.gifts
KL