Do Związku Firm Public Relations dołączyły dwie agencje – TOUCH.PR oraz StrategyWise. To kolejne firmy, które zdecydowały się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
TOUCH.PR to agencja założona w 2016 roku, specjalizująca się w obszarach: influencer marketing, embloyer branding, komunikacja B2B, komunikacja korporacyjna oraz komunikacja produktowa. W gronie klientów nowej agencji członkowskiej ZFPR są m.in.: STIGA, Żabka Polska, Sundose, APP-PROJEKT i PGS Software.
CEO TOUCH.PR jest Sandra Kaczmarek, która działa w branży public relations od ponad 10 lat i specjalizuje się w komunikacji marketingowej. Sukcesy założycielki agencji zostały dotychczas nagrodzone w konkursie Polish Businesswoman Award.
– Działania Związku Firm Public Relations śledzimy od dawna. Dołączenie do ZFPR traktujemy jak swego rodzaju awans – otoczenie biznesowe, jakie oferuje Związek to niesamowita możliwość rozwoju i wymiany doświadczeń. Choć jesteśmy młodą agencją, zapewniamy, że będziemy mieć dużo do powiedzenia, szczególnie w obszarze nowych narzędzi komunikacji, które warto sprofesjonalizować – podkreśla Sandra Kaczmarek, CEO TOUCH.PR.
Kolejną firmą dołączającą do ZFPR jest StrategyWise, niezależna grupa doradcza, specjalizują się w komunikacji strategicznej. Centrum kompetencji StrategyWise to public affairs, zarządzanie reputacją oraz komunikacja kryzysowa. W ramach grupy organizacja współpracuje z partnerami i ekspertami, z którymi realizuje projekty z innych obszarów komunikacji biznesowej.
Partnerem Zarządzającym StrategyWise jest Piotr Talarek, doradca biznesowy i przedsiębiorca z niemal 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu i komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, public affairs oraz w lobbingu. Partnerką Zarządzającą StrategyWise jest Barbara Paszkiewicz-Laskowska, ekspertka w obszarze komunikacji strategicznej, związana z branżą public relations od 2004 roku.
– Jesteśmy doświadczonym zespołem, ale nową marką na rynku firm doradztwa komunikacyjnego, stąd alians z najbardziej rozpoznawalną organizacją branży PR był dla nas naturalnym krokiem. Mamy przekonanie, poparte także historycznymi doświadczeniami, że wartości profesjonalne i etyczne, jakie stoją za organizacją, wzmacniają całą branżę i każdego z jej członków. Zatem konsensus wśród wspólników StrategyWise, dotyczący przystąpienia do ZFPR, nie jest zaskakujący. Jednocześnie widzimy, że wciąż jest wiele do zrobienia wobec dynamicznie zmieniającego się otoczenia, oczekiwań klientów oraz przyszłych kadr – mówi Piotr Talarek, Partner Zarządzający StrategyWise.
W gronie klientów StrategyWise są m.in.: lider rynku usług diagnostycznych w Polsce, fundusz inwestycyjny zaangażowany w sektor węglowy, międzynarodowa firma real estate, lider rynku handlu detalicznego, towarzystwo funduszy inwestycyjnych, polski startup, twórca rozwiązań RFID/NFC oraz międzynarodowa firma windykacyjna.
AS