Stadion Śląski ruszył ze swoim kanałem na TikToku. Pierwszy video content powstał przy współpracy z Anitą Włodarczyk, Ambasadorką Narodowego Stadionu Lekkoatletycznego.
TikTok staje się coraz popularniejszą platformą społecznościową, z której korzysta obecnie ponad 2 mld użytkowników na całym świecie. Aplikacja opiera się na tworzeniu spersonalizowanych, kilkunastosekundowych filmików. Prosty montaż, obszerna baza ścieżek dźwiękowych i rozmaitość efektów umożliwia kreację niezwykle ciekawych, dynamicznych i przyciągających uwagę materiałów. TikTok bazuje na pewnych trendach, których interpretacja jest często początkiem tworzenia niepowtarzalnego contentu.
TikTok jest stosunkowo nowym narzędziem komunikacji, które istnieje na rynku od 2016 r. i wciąż bardzo mocno ewoluuje. Dziś nie jest już aplikacją pobieraną głównie przez nastolatków. Pojawia się coraz więcej użytkowników w wieku 30+. Ponadto potencjał TikToka dostrzegają i wykorzystują również światowe marki. Do tego grona dołączył właśnie Stadion Śląski.
– Niewątpliwie kluczowym kanałem komunikacji są dziś media społecznościowe. Od wielu lat jesteśmy obecni na Facebooku, Twitterze, Instagramie oraz YouTubie, a od marca br. również na TikToku. Chcemy podążać za nowymi trendami i docierać ze swoimi przekazami do kolejnych grup odbiorców. Mamy wiele możliwości i unikatowych przestrzeni, które planujemy wykorzystać do tworzenia kreatywnego contentu – mówi Grzegorz Kubicki, dyrektor marketingu Stadionu Śląskiego.
Pierwsze treści na TikToka Stadionu Śląskiego powstały przy współpracy z Anitą Włodarczyk, mistrzynią olimpijską w rzucie młotem.
– Cieszę się, że mogę brać udział w tym zupełnie nowym, ale bardzo ciekawym dla mnie projekcie. Sprawiło mi to wiele przyjemności, a o to właśnie chodzi. TikTok jest platformą, która ma bawić oraz łączyć ludzi poprzez możliwość wyrażania siebie i dzielenia się swoimi przeżyciami. Zachęcam więc do obserwowania kanału Stadionu Śląskiego na TikToku. Mam nadzieję, że nasze materiały video będą nie tylko interesujące, ale również inspirujące – mówi Anita Włodarczyk, ambasadorka Stadionu Śląskiego.
AS