Logo

Marketing MIX

Współpraca Publicon i Travelist

Agencja Publicon poinformowała o rozpoczęciu współpracy z portalem Travelist. Celem działań na najbliższe miesiące będzie zachęcenie Polaków do rezerwacji obiektów noclegowych po kryzysie spowodowanym pandemią.

Travelist.pl to pierwszy w Polsce portal łączący w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz magazynu podróżniczego. W nowoczesny sposób inspiruje niemal 6 mln zarejestrowanych użytkowników do planowania wypoczynku w kraju i za granicą, prezentując wyselekcjonowane oferty blisko z 1000 hoteli i pensjonatów.

Od 2014 r. Travelist.pl jest członkiem międzynarodowej grupy Secret Escapes, obecnej w ponad 20 krajach na trzech kontynentach, finansowanej przez największe fundusze inwestycyjne, m.in. Google Ventures. W 2016 r. spółka stanęła na podium największych serwisów rezerwacyjnych w Polsce, a w 2019 r. znalazła się w gronie tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie wg prestiżowego rankingu FT1000 Financial Times.

– Ogromnie cieszymy się na tę współpracę. Travelist to nie tylko solidny i merytoryczny partner, ale także lider w swojej kategorii – jestem więc tym bardziej dumny, że portal zaufał naszemu doświadczeniu. Sektor turystyczny stawia przed markami arcyciekawe wyzwania w dobie pandemii, a powracające do łask usługi hotelarskie jawią się już jako mocno konkurencyjny rynek. Zespół, który utworzyliśmy dla Travelist, ma jednak pokaźne doświadczenie w tym obszarze – odpowiadał za zrealizowane z sukcesem kampanie grupy Tatry Super Ski oraz miasta Świnoujście – mówi Szymon Sikorski, CEO & Founder Publicon.

Współpraca Travelist i Publiconu rozpoczęła się wraz z początkiem marca, choć przygotowania do niej trwały już od lutego. Efektem wspólnych działań jest realizowana obecnie kampania #HotelowePokusy, która ma zachęcić Polaków do rezerwacji obiektów noclegowych.

– W każdym aspekcie naszej działalności zawsze kierujemy się tym samym motto – „we love data”. Dzięki analizie danych możemy poszczycić się bardzo dobrą znajomością rynku i zachowań konsumenckich. Choć na etapie ofertowym zawiesiliśmy poprzeczkę dość wysoko, Publicon przedstawił nam spójną i opartą na realnych insightach wizję. Mamy podobny sposób myślenia, a przed sobą jasne zadanie – rozruszanie polskiej turystyki w najbliższych miesiącach – komentuje Krzysztof Dębski, Marketing Director w Travelist.

Zakres zadań agencji obejmie ponadto działania PR, kontakt z mediami, influencer marketing, copywriting, obsługę wydarzeń i biura prasowego oraz doradztwo strategiczne. Za obsługę po stronie Publiconu odpowiadać będzie Edyta Bieda (Senior PR Manager), Adrian Pokrywka (PR Executive) oraz Barbara Szydłowska (PR Executive) wraz z zespołem graficznym.

AS