Logo

Event MIX

Kolejni TOP dostawcy pokażą swoją ofertę na wrześniowych targach

AXPOL Trading, B&B Słodycze z Pomysłem, RODAN Agencja Reklamowa oraz Balonowe Love – to kolejni TOP dostawcy, którzy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa.

Grono wystawców wrześniowych targów powiększa się z tygodnia na tydzień, a dołączające firmy z niecierpliwością czekają na możliwość zaprezentowania swojej oferty i powrót do normalności i budowania relacji face to face.

– Jako stali bywalcy FestiwalMarketingu.pl  nie możemy się już doczekać tegorocznej edycji. Katalogi i gadżety to jedno, ale najważniejsi są ludzie i budowanie relacji, dlatego cieszymy się, że wreszcie będziemy mogli spotkać się na żywo z dawno niewidzianymi partnerami. Ten rok jest dla nas szczególny, ponieważ obchodzimy okrągły jubileusz 30 lat działalności. Te trzy dekady pozwoliły nam zdobyć spory bagaż doświadczeń, który staramy się wykorzystywać w ciągłym procesie rozwoju firmy, ale też i samej branży reklamowej, która niestety mocno odczuwa skutki pandemii. Mamy nadzieję, że między innymi spotkania targowe, takie jak FestiwalMarketingu.pl wpłyną znacząco na szybki powrót całej branży na właściwe tory – mówi Michał Bartkowiak z AXPOL Trading.

– W ubiegłym roku, po bardzo trudnych z powodu pandemii wiośnie i lecie, jesień przyniosła nam wyczekiwaną tak długo radość naprawdę intensywnej pracy dla naszych Klientów. Realizowaliśmy bardzo ciekawe projekty i wreszcie mogliśmy „wyżyć się” w pracy, zarówno od strony kreatywnej, jak i operacyjnej. Wierzymy głęboko, że ostatnie miesiące 2021 roku będą dla nas jeszcze ciekawsze i jeszcze bardziej pracowite. A jeśli jesień w branży reklamowej, to na początek oczywiście FestiwalMarketingu! To tam prezentujemy nowości świąteczne i nie tylko, odświeżamy wieloletnie znajomości i zawieramy nowe – mówi Jarosław Błaszczak, Dyrektor zarządzający w B&B Słodycze z Pomysłem.

Również RODAN Agencja Reklamowa potwierdził, że po raz kolejny zaprezentuje się na wrześniowych targach reklamy – tym razem, w nowej odsłonie.

– W tym roku  na Festiwalu pokażemy się w nowej, nietypowej formie. Nasz adbus stanie przed wejściem głównym i zaprosimy do niego wszystkich tych, którzy mogą być zainteresowani współpracą z Rodanem jako producentem sprayów reklamowych – adspray.pl, gadżetów żeglarskich – adsail.pl i wielu innych wąsko i precyzyjnie szytych projektów. Ale o tym już na miejscu – face to face – przecież tylko tak można się zawsze skutecznie dogadać – zaprasza na swoje stoisko już teraz Jacek Rogoziński z RODAN Agencja Reklamowa.

Wśród nowych wystawców nie brakuje debiutantów, którzy szukają na targach nowych możliwości prezentacji swojej oferty i możliwości spotkania w targowej rzeczywistości ze stałymi i potencjalnymi klientami. Po raz pierwszy na targach pokaże się m.in. firma Balonowe Love.

– Każdy z nas czeka z utęsknieniem na powrót do normalności. Spotkania w realu budują silne relacje z ludźmi i marką, dlatego też postanowiliśmy się spotkać z klientami podczas tegorocznych targów. Balonowe Love to marka premium, która w ostatnim czasie mocno ewoluowała. Oferuje usługi dekoracji balonowych oraz scenograficznych, a aktualnie stała się również sklepem internetowym, który oferuje szeroki wachlarz produktów i usług dających wiele możliwości dla klientów biznesowych, ale także indywidualnych. Na targach pokażemy proste rzeczy w nowoczesnym wydaniu – do zobaczenia na FestiwalMarketingu.pl – mówi Luiza Mikołajczak z Balonowe Love.

Na targi czekają również czołowe agencje reklamowe, które chcą zobaczyć nowości produktowe i na żywo porozmawiać ze swoimi dostawcami.

– Stęskniliście się? Bo ja tak! Z niecierpliwością czekam więc na kolejny FestiwalMarketingu.pl. Najwyższa pora, abyśmy wrócili do normalności: porozmawiali o potrzebach naszych klientów, poznali oferty zaufanych dostawców, podyskutowali o tym, jak zmienił się w ostatnim roku rynek. A przede wszystkim spotkali się w wyjątkowej atmosferze, którą zapewnić może tylko OOH Team! Do zobaczenia – optymistycznie podsumowuje Marek Dynus z agencji SENSUM.

Swój udział potwierdzili też już AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group, 12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics, BeJoy, Drake Krzysztof Kaczor, Adsystem, LT-1, Chocolissimo, Antyhacker, badge4u, LPP Printable, KINGCAP – czapkipromocyjne.pl, Czekolada Szorski oraz Domico.

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

www.festiwalmarketingu.pl