Logo

Event MIXTylko w OOH magazine

Coraz liczniejsze grono wystawców wrześniowego FestiwalMarketingu.pl

COOKIE Słodycze reklamowe, Falk&Ross Group Polska, SLODKIE, Manufaktura Czekolady Chocolate Story oraz Ies Polska – to kolejni TOP dostawcy, którzy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa.

Grono wystawców wrześniowych targów stale się powiększa, a dołączające firmy zgodnie potwierdzają, że wrzesień to najwyższy czas na powrót spotkań branżowych, szczególnie wspominając edycję 2020.

– Ubiegły rok dość zaskakująco i dynamicznie  zmienił naszą rzeczywistość przyśpieszając transformację cyfrową, przenosząc wiele działań i eventów z offline do online. Jednak jak pokazała nam ostatnia edycja FestiwalMarketingu.pl nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z klientem, możliwości prezentacji oferty na żywo, a w przypadku naszych produktów – możliwości ich skosztowania i otrzymania natychmiastowego feedbacku.  Jesienny termin targów jest dla nas idealnym czasem dla zaprezentowania wielu nowości  przygotowanych na nadchodzący sezon świąteczny. Nowości zarówno produktowych, jak i z obszaru customer service – mówi Katarzyna Zakrzewska z COOKIE Słodycze reklamowe.

– Od kilku już lat jesteśmy stałym wystawcą wrześniowych targów branżowych – FestiwalMarketingu.pl. Przykładając duże znaczenie do osobistych relacji z naszymi klientami, te targi, to dla nas strzał w dziesiątkę. Festiwal jest dla nas wspaniałą okazją do wzmocnienia relacji z obecnymi, jak również potencjalnymi klientami.  A termin samego wydarzenia – idealnym momentem na zaprezentowanie wyczekiwanej przez wszystkich Klientów – Kolekcji Jesień/Zima. Mając w pamięci ubiegłoroczną edycję i dbałość organizatorów o bezpieczeństwo imprezy – jesteśmy pewni sukcesu i z niecierpliwością czekamy na zastrzyk pozytywnej energii, której nam wszystkim tak teraz potrzeba – wyjaśnia Anna Migda-Surówka z Falk&Ross Group Polska.

Dla niektórych firm będzie to pierwsza okazja, by zaprezentować szerszemu odbiorcy zmiany w swojej pracy i ofercie.

– Słodkie Upominki meldują się na festiwalowym pokładzie. Tegoroczny udział w wydarzeniu, jest dla nas szczególnie ekscytujący, ponieważ po raz pierwszy będziemy mieć okazję zaprezentować nowe „SLODKIE” na żywo. Z naszego bocianiego gniazda, z niecierpliwością wypatrujemy września. Jesteśmy pewni, że spotkamy się jesienią osobiście i razem złapiemy marketingowy wiatr w nasze żagle – mówi Urszula Seder, Marketing Manager w firmie SLODKIE.

– Targi to możliwość bezpośredniego kontaktu z klientami. Okazja do spotkania się ze „starymi znajomymi”, ale i „młodymi wilkami”. W obecnej sytuacji bardzo nam wszystkim tego brakuje. FestiwalMarketingu.pl daje nam od lat możliwość prezentacji oferty świątecznej i zainspirowania obecnych i przyszłych Klientów do tego aby smak prawdziwej, rzemieślniczej czekolady podarować coraz większej grupie smakoszy. Mam nadzieję, że i tegoroczna edycja zapoczątkuje „powrót do normalności” i kolejny, udany sezon obdarowywania się przemyślanymi i zdrowymi upominkami reklamowymi – dodaje Marcin Parzyszek, Członek Zarządu w Manufakturze Czekolady Chocolate Story.

Z przedmówcami zgadza się także Małgorzata Malinowska, Kierownik zespołu Ies Polska. – Wrzesień to czas przygotowań do sezonu zimowego, idealny moment na spotkanie ze wszystkimi Kontrahentami- stałymi oraz potencjalnymi. Pomimo pandemii, ubiegłoroczna edycja zaskoczyła nas pozytywnie frekwencją, dlatego nie mieliśmy wątpliwości co do uczestnictwa także w tym roku. Czekamy z niecierpliwością na wszystkie rozmowy i uśmiechy spod maseczek. Klienci zobaczą nas ponownie na dwóch stoiskach: Ies Polska, gdzie będzie dostępna szeroka gama produktów oraz na wyspie Pozytywnie Promocyjnych. Tam także będą czekać na zwiedzających nasi przedstawiciele, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące odzieży – mówi Małgorzata Malinowska.

Swój udział potwierdzili też już AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group, 12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics, BeJoy, Drake Krzysztof Kaczor, Adsystem, LT-1, Chocolissimo, Antyhacker, badge4u, LPP Printable, KINGCAP – czapkipromocyjne.pl, Czekolada Szorski, Domico, AXPOL Trading, B&B Słodycze z Pomysłem, RODAN Agencja Reklamowa oraz Balonowe Love.

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

www.festiwalmarketingu.pl