Logo

Marketing MIXTylko w OOH magazine

Cyfrowa transformacja tematem numeru kwietniowego OOH magazine

  • Wywiady z TOP markami: Xiaomi, TikTok, Carrefour Polska, DNB Bank Polska.
  • Marketing online: Sprzedaż na Facebook, potencjał Instastories, TikTok – case study, Tinder jako przestrzeń dla kampanii społecznej, podcasty brandowe.
  • Potencjał tekstyliów reklamowych, synergia offline & online w branży POS.

Jak podaje raport firmy Twilio, 97% firm zdecydowało się przyspieszyć transformację cyfrową z powodu pandemii. Ankietowani ponadto wskazywali, że obecna sytuacja spowodowała, że digitalizacja przyspieszyła w ich miejscu pracy o 1-4 lat (43%) i 6 lat (27%). Pandemia stała się więc katalizatorem szeroko rozumianej digitalizacji oraz cyfryzacji i właśnie tym tematom został poświęcony najnowszy numer OOH magazine.

Wydanie otwiera analiza Marcina Andrzejewskiego (Capgemini) na temat wyzwań i szans cyfrowej transformacji (czytaj więcej). O tym, jak nie utonąć w nieprzebranych zasobach sieci pisze dla nas Łukasz Murawski (czytaj więcej), eksperci z Bluerank mówią o tym, jak zmieni się rynek reklamy internetowej w erze post (third party) cookies (czytaj więcej), a Krzysztof Sarnecki opisuje zderzenie digitalizacji z ideą 4P (czytaj więcej).

W numerze także TOP wywiady – tym razem do rozmów o marketingu (i nie tylko) zaprosiliśmy przedstawicieli Xiaomi (czytaj więcej), TikTok (czytaj więcej), Carrefour Polska (czytaj więcej) oraz DNB Bank Polska (czytaj więcej).

W kontekście gadżetów tematem numeru są tekstylia reklamowe (czytaj więcej),  szukających inspiracji powinno też zainteresować zestawienie tekstylnych inspiracji (czytaj więcej). 3 dekady działalności wspomina w wywiadzie PAR BAKUŁA (czytaj więcej), a o kondycji rynku i przyszłości mówią przedstawiciele midocean (czytaj więcej).

W kontekście trade marketingu analizujemy czy to już koniec komunikacji
przypółkowej (czytaj więcej), badamy smart shopping w sklepie tradycyjnym (czytaj więcej), a szukających nowej wiedzy zainteresuje 8 narzędzi trade marketingowych, które zwiększą sprzedaż w sklepie on-line (czytaj więcej).

O tym, jakich emocji dostarczają eventy, w swoim felietonie pisze Agnieszka Ramiączek (czytaj więcej), natomiast o szansach, jakie daje restrukturyzacja, dla firm działających w branży eventowej piszą Bartosz Magnowski i Wojciech Młocek z BM Restrukturyzacje (czytaj więcej). Wszystkich zainteresowanych nowościami meblowymi odsyłamy do materiału Anety Stojak z Colors of Designe (czytaj więcej).

Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ.