Marketing MIX Jet Line przygotował sprzedażowe pakiety ekranów DOOH        

Jet Line przygotował sprzedażowe pakiety ekranów DOOH        

260
0

Od teraz ekrany MORE, sieć cyfrowych ekranów DOOH od Jet Line, są dostępne także w wygodnych pakietach dopasowanych do potrzeb marketerów. 5 różnych pakietów dla różnych grup odbiorców: more BUSINESS, more SHOPPING, more HEALTH & BEAUTY, more ACTIVE i PREMIUM.

– Pakiety w naszej ofercie to nowość. Zdecydowaliśmy się wprowadzić do sprzedaży pakiety ekranów MORE, ponieważ wiemy, że czasem trudno samemu wybrać najlepsze miejsca dla swojego przekazu, zwłaszcza w mieście, którego nie znamy tak dobrze, jak własnego. A ponieważ nasze ekrany są już w sześciu największych miastach w Polsce, przygotowaliśmy 5 wygodnych zestawów, gotowych do użycia w komunikacji DOOH – mówi Beata Chojecka- Kuczek, zastępca dyrektora sprzedaży w Jet Line.

MORE to pierwsza i jedyna taka sieć DOOH w miastach G6. Składa się z 300 ekranów LCD. Jest obecna w Katowicach i miastach GOP, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie oraz Wrocławiu. Jednakowy wygląd, takie same parametry, minimalistyczny design, spójna sieć.   Ekrany MORE to pomysł na cyfrową, dynamiczną komunikację z ludźmi w miastach: pieszymi, rowerzystami, tymi co biegają i jeżdżą na hulajnogach, z mieszkańcami i turystami.