Logo

Event MIX

Live Age z trzema nominacjami w Global Eventex Awards

Projekt agencji komunikacji live Live Age zdobył nominacje w trzech kategoriach 11. edycji międzynarodowego konkursu eventów i experience marketingu – Global Eventex Awards.

OLX Know How 2021 znalazł się w gronie najlepszych eventów online na świecie aż w 3 kategoriach: Online conference, Virtual B2B event i Virtual experience – consumer & business services. Agencja zrealizowała event dla marki OLX jako element komunikacji z klientami serwisu OLX Praca.

Nominacje finałowe w Global Eventex Awards to kolejny sukces Live Age, dla której trudny dla branży czas ostatnich kilkunastu miesięcy okazał się szansą.

– Nowy trend dostrzegliśmy już w 2019 roku, wiele miesięcy przed pandemią. Rezultatem tamtej oceny był rebranding, zmiana nazwy i nowa strategia komunikacji marki. W 2020 rok i obszar digital live experience weszliśmy jako Live Age: przygotowani na to, że „era doświadczania live” musi połączyć real z digitalem. Nominacje, ale przede wszystkim skuteczność naszych realizacji z ostatnich miesięcy potwierdzają, jak ważna jest ta zmiana – mówi Dominik Górka, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Live Age. – Mimo spadku obrotów w całej branży zakończyliśmy rok 2020 zyskiem netto, osiągając lepszy wynik finansowy niż w roku 2019. W trakcie pandemii nie zwolniliśmy także żadnego pracownika, a na początku 2021 powiększyliśmy zespół, by jeszcze lepiej obsługiwać klientów w nowych obszarach – dodaje Dominik Górka.

Global Eventex Awards to najważniejszy konkurs branżowy na świecie. Od jedenastu lat nagradza najbardziej prestiżowe, innowacyjne i skuteczne produkcje eventowe. Lista tegorocznych zwycięzców zostanie ogłoszona podczas gali 10 maja 2021. Pełną listę finalistów we wszystkich kategoriach konkursu można zobaczyć TUTAJ.