Tylko w oohmagazine Branża eventowa gotowa na reSTART rynku podczas FestiwalMarketingu.pl

Branża eventowa gotowa na reSTART rynku podczas FestiwalMarketingu.pl

471
0

Ukoo Poland, Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie oraz EXPO XXI Warszawa – to kolejni wystawcy wrześniowych targów, którzy potwierdzili swój udział i jednocześnie reprezentanci branży eventowej, która jest jedną z najmocniej dotkniętych przez pandemię i najbardziej wyczekującą powrotu do normalności. 

Grono wystawców wrześniowych targów ciągle rośnie, warto też dodać, że już ponad 2/3 powierzchni z segmentu marketingu zostało sprzedane. Organizator powiększył również przestrzeń targową o kolejne 1200 m2 – to odpowiedź na rosnące zainteresowanie targami.

– Od kilku lat bierzemy udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl, zatem nie mogło nas zabraknąć i w tym roku, tym bardziej, że to pierwsze spotkanie naszej branży na przestrzeni ostatnich 2 lat. Uczestnictwo w Festiwalu to sygnał, że branża eventowa funkcjonuje i mimo wielu trudnych miesięcy jest dalej gotowa służyć swoim klientom. Festiwal to także  szansa na ponowne otwarcie wielu zapomnianych kontaktów, a także poznanie nowych klientów. Nie mamy obaw co do bezpieczeństwa tego wydarzenia. Nasze wieloletnie doświadczenie pokazuje nam, że impreza jest profesjonalnie zorganizowana i uwzględnia stawiane przed nią wymogi. Ponadto wszystko wskazuje na to, że większość z nas będzie już wtedy zaszczepiona, zatem nie będzie towarzyszyło nam, aż tak duże napięcie związane z osobistym bezpieczeństwem. Z radością czekamy na wszystkich gości na naszym stoisku – mówi Renata Szostak, Prezes Zarządu Ukoo Poland, posiadającej w swojej ofercie namioty na eventy.

FestiwalMarketingu.pl na stale wpisał się także w kalendarz Lubelskiego Centrum Konferencyjnego. – W tym roku nie mogło być inaczej. Nowa perspektywa organizacji wydarzeń sprawiła, że oferta LCK przeszła rewolucję, idealnie dostosowując się do warunków rynku i potrzeb naszych klientów. Na wrześniowym Festiwalu zaprezentujemy zupełnie nową ofertę i usługi dodatkowe. Wydarzenie jest nie tylko okazją do zaprezentowania oferty, spotkania z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, ale także ogromną INSPIRAJCĄ w sferze marketingu – mówi Aleksander Batorski, dyrektor Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie.

Wieloletnią lokalizacją targów FestiwalMarketingu.pl jest EXPO XXI. – Miniony rok pokazał, że „chcieć to móc”, a rynek spotkań ma nieograniczone pole do popisu w kwestii własnego rozwoju. Spotkania „live” od kilku lat stawały się coraz bardziej popularne, ale to ostatni czas i pandemia pokazały ich siłę i możliwości. Od kilku tygodni widzimy, że rynek wydarzeń powoli rozpoczął powrót do tradycyjnych spotkań, nie zapominając, jednakże o alternatywnych rozwiązaniach (np. spotkania w trybie hybrydowym oraz nowe narzędzia sprzedaży danego produktu poprzez technologię). W Expo XXI zawsze stawiamy na rozmowy z naszymi klientami i zbudowanie z nimi platformy porozumienia, która pozwoli na organizację imprezy z jak najlepszym efektem końcowym. Takie podejście zdało egzamin zwłaszcza w okresie wrzesień – październik 2020 r., gdy obowiązujące obostrzenia pozwoliły na organizację tradycyjnych imprez, a nam udawało się wspólnie wypracować dobre rozwiązania, dzięki którym odbyły się Festiwal Marketingu.
Z naszego doświadczenia wynika, że każdy organizator, który zrealizował swoje wydarzenie, na pewno nie żałował tej decyzji. A frekwencja zawsze dopisywała – mówi Davide Odella, Członek Zarządu w EXPO XXI Warszawa.

Swój udział potwierdzili też już AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group, 12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics, BeJoy, Drake Krzysztof Kaczor, Adsystem, LT-1, Chocolissimo, Antyhacker, badge4u, LPP Printable, KINGCAP – czapkipromocyjne.pl, Czekolada Szorski,  Domico, AXPOL Trading, B&B Słodycze z Pomysłem, RODAN Agencja Reklamowa, Balonowe Love, COOKIE Słodycze reklamowe, Falk&Ross Group Polska, SLODKIE, Manufakturze Czekolady Chocolate Story, Ies Polska, AVANT Fabryka Porcelitu, Anda Present, Fabryka Prezentów, NOTEDECO, Buff®, Asgard, LimeBOX, midocean, Żejmo & Siatecki, WINK Bottle, Moya Europe, TOP MAGNESY oraz Czasnadrewno.pl

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

www.festiwalmarketingu.pl