Marketing MIX W Jet Line na ekranach: 2021 – Rok Owoców i Warzyw

W Jet Line na ekranach: 2021 – Rok Owoców i Warzyw

102
0

Zgromadzenie Ogólne ONZ ogłosiło rok 2021 Międzynarodowym Rokiem Owoców i Warzyw. International Year of Fruit and Vegetables (IYFV) to znakomita okazja do zwiększenia świadomości ludzi w kilku ważnych obszarach: jak ważną rolę pełnia owoce i warzywa w żywieniu, co to jest bezpieczeństwo żywnościowe i zdrowotne oraz jakie szczegółowe cele zrównoważonego rozwoju ONZ wiążą się z tymi obszarami.

Jednym z kierunków działań, które stawia sobie Food and Agriculture Organisation of the United Nation (FAO), jest budowanie wiedzy o tym, jak owoce i warzywa składają się na lepsze odżywianie, na bardzo potrzebną różnorodność w diecie, na lepsze zdrowie – w takim najprostszym, codziennym aspekcie. Właśnie ten aspekt wysuwa się na czoło akcji Jetline na miejskich ekranach #dooh. – Zaplanowaliśmy roczny cykl, podzielony na pory roku, do współpracy zaprosiliśmy zaprzyjaźnionych i znanych z innych projektów Partnerów.

Fundacja Kobiety bez Diety, które znają  moc mądrego i zdrowego jedzenia przygotowały tipy, jakie owoce i warzywa warto sezonowo kupować i jakie z tego płyną korzyści dla zdrowia. Daily Art. – codziennie dzieląca się historią innego dzieła sztuki, na #MORE przygotowuje spoty z obrazami różnych twórców, z różnych epok historycznych, które łączy jeden temat. Owoce i warzywa, nietrudno zgadnąć. I połączyliśmy też siły z Too Good To Go. To eksperci w ratowaniu żywności. Misją wywodzącej się z Danii aplikacji jest stworzenie świata, w którym zniknie problem marnowania jedzenia. TGTG przygotowuje   spoty z poradami, jak przechowywać żywność, jak wykorzystać długo już czekającą w lodówce zieleninę, czyli jak ratować warzywa i owoce na co dzień – mówi Agnieszka Maszewska, z działu Marketingu i Komunikacji Jet Line.

To wszystko można zobaczyć na nośnikach MORE w 6 największych miastach w Polsce. Ekrany MORE to sieć 300 nośników DOOH zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, miastach GOP, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście. Jetline emituje na nich 10-sekundowe spoty, i co jest bardzo ważne w strategii Jet Line, z założenia to nie są spoty wyłącznie komercyjne. Od początku założyli, że będzie to także kanał informacyjny i kulturalno-lajfstajowy.