Aktualności Badanie PIAP „Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19 edycja 2021”

Badanie PIAP „Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19 edycja 2021”

272
0

Polska Izba Artykułów Promocyjnych zaprasza przedsiębiorców z branży do wzięcia udziału w badaniu „Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19 –edycja 2021”, dotyczącym wpływu COVID-19  na branżę upominków reklamowych w Polsce.

LINK DO ANKIETY

  • Jest to ogólnopolskie badanie, o udział w którym prosimy przedsiębiorców z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy!
  • Bardzo istotna jest dla nas sytuacja każdego przedsiębiorcy działającego w branży, dlatego prosimy o poświęcenie ok. 5 minut i przekazanie nam danych i opinii, które pozwolą przedstawić rzetelny obraz rynku.

Wyniki zostaną opublikowane i omówione na www.piap-org.pl. Będą mogły także stanowić materiał wyjściowy we wszystkich działaniach podejmowanych przez branżę i jej przedstawicieli.

Wyniki zbierane będą do 31.07.2021 roku. Ankieta jest całkowicie anonimowa.

www.piap-org.pl