Logo

Marketing MIX

Jeronimo Way – Pieszo do Lisbony z nanomaxem®

Firmę i jej produkty od zawsze łączy wizja, zaangażowanie i determinacja w działaniu – ale w ten sposób oczywiście może przedstawić się każdy, kto dobrze chce zareklamować swoją ofertę. Jednak nanomax® postanowił udowodnić to poprzez pieszą wyprawę Mariusza Mańka Musialskiego z Sosnowca do Lizbony, nazwaną Jeronimo Way. Warto dodać, że Maniek to pracownik firmy, prowadzący jej media społecznościowe, wieloletni przyjaciel założyciela, a ostatnio także bohater dla całej załogi.

Dynamic Technology sp. z o.o. (z Chrzanowa) to producent i właściciel marki nanomax® znanej z innowacyjnych i skutecznych nano-preparatów czyszczących, które obecnie są dostępne w ponad 6000 sklepów w Polsce (m.in. ROSSMANN, KAUFLAND, CARREFOUR, TESCO, AUCHAN, DELIKATESY CENTRUM i wielu innych).

Projekt misji zrodził się z miłości Mańka do Portugalii, muzyki, podróży oraz futbolu, a ponieważ Dynamic kocha to, co prawdziwe, wartościowe i nieszablonowe – od początku wsparł tą wyprawę, zaś jej główny bohater wesprze próbę dotarcia z ofertą nanomax® wprost do siedziby Jeronimo Martins w Lizbonie. Jak wiadomo tak nazywa się firma – właściciel ulubionej sieci sklepów w Polsce. Będzie to zatem prawdziwa droga Jeronimo, która choć przekładana z powodu covidu w Europie, ostatecznie doszła do skutku.

4 lipca 2021 roku Maniek wyruszył z rodzinnego Sosnowca w pieszą wyprawę życia. Pokona on ponad 3000 km, przejdzie przez 7 państw, odwiedzając po drodze ważne miejsca dla futbolu, aby ostatecznie w listopadzie dotrzeć do Lizbony. Tak się składa, że owych sklepów ulubionej sieci w Polsce jest także ponad 3000, więc idąc pieszo przez 3000 km nanomax® postanowił zagrać z potentatem na zasadzie „Fair Play Only”.

Wyprawa na bieżąco jest relacjonowana na profilu facebooka nanomax® i Mańka gdzie pojawia się mnóstwo wyrazów sympatii i wzruszenia. Zarówno sponsorzy, jak i rzesza fanów wierzy, że Jeronimo Way okaże się sukcesem, ponieważ nanomax to przede wszystkim ludzie. Zaś ich szczera i prawdziwa wizja to podstawa, która zrodziła najlepszą chemię gospodarczą na rynku (we własnej fabryce i na własnych recepturach). Ale prócz wizji rozwoju – jak twierdzi twórca marki, Krzysztof Szymanowski – ta firma ma wszystko czego potrzeba, aby zagrać z najlepszymi drużynami w biznesie i to dlatego z radością podjęła się realizacji tego projektu. W taki oto niecodzienny sposób, wyprawa doszła do skutku, a jedyne o co proszą jej pomysłodawcy, to szczere wsparcie.

Jednak Jeronimo Way to także bardzo poważny wymiar społeczny oraz ludzki, bowiem Maniek wyszedł z ciężkiego uzależnienia i mówi o tym głośno, pokazując realną drogę wyjścia, dającą innym nadzieję na nowe życie. Jego historia jest dramatyczna oraz fascynująca, a przede wszystkim naznaczona wielką miłością do tego, o czym sam z chęcią pisze na profilach: fanpage nanomax, fanpage Maniek, YouTUBE dynamicTV, YouTUBE Maniek, Facebook Watch Maniek

– Etap I-szy wyprawy zakończył się wielkim sukcesem, co dokumentują zdjęcia Mańka z Łukaszem Piszczkiem, pierwszą gwiazdą futbolu na trasie do Lizbony. Kolejny cel to Monachium i widomo, nasz As atutowy „Lewy”. Ale póki co wspierajmy Mańka i trzymajmy za niego kciuki – mówi Krzysztof Szymanowski z Dynamic.