Producent konferencji online Lively wystartował z pierwszą na rynku serią podcastów na temat organizacji eventów online. Najbliższy odcinek, którego premiera odbędzie się w czwartek 12 sierpnia, poświęcony jest przygotowaniu się do jesiennego sezonu konferencyjnego.
Boom na konferencje online powstał równolegle z wybuchem pandemii. Dzisiejszy stan wiedzy na temat tej formy komunikacji w różnych podmiotach jest mocno zdywersyfikowany i wynika głównie z ich własnych doświadczeń, zebranych na tym polu. Lively zrealizowało już ponad 100 różnego typu eventów online. – Bardzo szybko zorientowaliśmy się, że dzielenie się wiedzą na ten temat jest nie tylko w interesie szeroko pojętego rynku, ale też w naszym: dzięki temu możemy razem z naszymi klientami mieć bliskie rozumienie tych zagadnień i w efekcie łatwiej wypracowywać właściwe dla ich potrzeb rozwiązania – komentuje Szymon Pasaj, CEO Lively.
Agencja regularnie tworzy opracowania merytoryczne w obszarze e-eventów. Dotychczas powstały między innymi: seria artykułów na blogu, raport – przegląd najważniejszych platform eventowych na świecie oraz webinary i podcasty (o zaangażowaniu uczestników eventów online oraz porównanie konferencji online i tradycyjnej).
– Sami poświęcamy sporo czasu na wyszukiwanie istotnych dla naszej branży informacji, zarówno w mediach polskich, jak i zagranicznych. I wiemy, że na rynku jest niedosyt jakościowych materiałów o tematyce, w której my się specjalizujemy. A już nie ma ich w ogóle w formie podcastów, które pozwalają w wygodny sposób omawiać interesujące dla odbiorców zjawiska. Po dwóch pierwszych, testowych nagraniach jesteśmy przekonani, że jest to świetna forma przekazu wiedzy i na pewno będziemy ją rozwijać, bo do wyczerpania tematu jeszcze daleko – dodaje Szymon Pasaj.
Podcast jest wspierany kampanią w kanałach digital, a także działaniami direct marketing. Za koncept i jego realizację całościowo odpowiada Lively, przy zastosowaniu narzędzi i kompetencji, których używa na co dzień w obszarze eventów online.
Lively to zespół ekspertów od eventów online. Specjalizuje się w eventach, webinarach i konferencjach. Przygotowuje wydarzenia online, dobiera odpowiednie narzędzia i tworzy do nich właściwą komunikację. Oferuje bezpieczeństwo i komfort realizacji w oparciu o przyjazny, otwarty i kompetentny zespół. Od początku pandemii zorganizował już ponad 100 wydarzeń online. Sukcesywnie dzieli się swoją wiedzą o rynku przygotowując liczne raporty, opracowania, webinary i podcasty, które stanowią przydatne kompendium wiedzy dla organizatorów eventów po stronie klienta. Materiały merytoryczne są dostępne na stronie KLIKNIJ i na profilu agencji na FB oraz na Spotify.