Logo

Marketing MIX

Plej dla Allegro w kampanii „Nie pytamy po co, ważne że mają”  

Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację komunikacji Allegro skierowanej do osób w wieku 18-30 lat. Kampania trwa od
9 sierpnia i obejmuje działania w kanałach social media, digital, VOD, OOH.

W poniedziałek, 9 sierpnia 2021, wystartowała  kampania  Allegro skierowana do osób w wieku 18-30 lat. Kampania obejmuje serię spotów video dedykowanych YouTube, social mediom i VOD, kampanię display programmatic oraz komunikację na TikToku i współpracę z influencerami. Już w tym tygodniu można wziąć udział w TikTok-owym challenge’u Allegro, a wkrótce w przestrzeni miejskiej pojawią się także murale i citylighty.

Koncept kreatywny i hasło kampanii „Nie pytamy po co, ważne że mają” oparto na tezie, że na Allegro można kupić wszystko. Nieważne, czego potrzebujesz, na pewno znajdziesz to na Allegro, ponieważ Allegro.pl to najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce i jedna z największych firm e-commerce w Europie, a jej klienci mogą korzystać z oferty ponad 128 tysięcy firm handlowych.

– W kampanii chcieliśmy pokazać młodszym użytkownikom, że mamy wszystko, czego szukają znane marki, szybkie płatności, inspirujące produkty, 5 darmowych przesyłek i zwrotów rocznie z Allegro Smart! na Start i wiele innych benefitów. Kampanię zdecydowaliśmy się przeprowadzić w nowych mediach, a ze względu na sezon wakacyjny pojawimy się też
w offline. W ramach kampanii stworzyliśmy również landing page mamyto.allegro.pl – mówi Joanna Kobylińska-Andrzejak, Senior Brand Management Specialist w Allegro.

–  Allegro to kolejna marka, która zaufała Plej w tym roku. Cieszy nas, że do grona klientów agencji dołącza kolejny brand, który od ponad 20 lat ułatwia Polakom zakupy w sieci i promuje ideę przedsiębiorczości w jednej z najbardziej innowacyjnych dziedzin gospodarki. Mieliśmy już przyjemność sprawdzić się w działaniach dla Allegro w digitalu podczas tegorocznego Pol’and’Rock Festival. Kampania „Nie pytamy po co, ważne że mają” to kolejna i mamy nadzieję, że nie ostatnia nasza współpraca – przekonuje Łukasz Gumowski, creative partner  w Plej.

Kreację kampanii przygotowała agencja Plej. Filmy wyreżyserował duet reżyserski Bujas&Kosz, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajęło się Allegro, agencja Plej, dom mediowy Starcom oraz agencja digital-contentowa LiquidThread.

Zapraszamy do obejrzenia: