Aktualności Pozytywnie Promocyjni na największym stoisku na Festiwalu Marketingu i Druku

Pozytywnie Promocyjni na największym stoisku na Festiwalu Marketingu i Druku

390
0

Już trzeci rok z rzędu na Festiwalu Marketingu i Druku pojawią się Pozytywnie Promocyjni. Na ponad 200-metrowym wspólnym stoisku wiodący producenci i dystrybutorzy, będący liderami w swoich kategoriach produktów, prezentować będą aktualną ofertę oraz przygotowane na końcówkę roku nowości produktowe. Nie zabraknie więc z całą pewnością gadżetowych inspiracji i pozytywnych zaskoczeń. Czego jak czego, ale tego na pewno można się spodziewać od topowych firm polskiego rynku reklamy.

Na wspólnej wyspie i pod hasłem „gadżetowe love” odwiedzający będą mogli zapoznać się najnowszymi gadżetowymi trendami dotyczącymi szeroko rozumianego rynku upominków reklamowych. A prezentować je będą:

– Citron Group (elektronika reklamowa)

– Guapa Clean Up (reklamowe akcesoria samochodowe)

– Happy Gifts Europe (długopisy i notesy reklamowe)

– Headwear PL (czapki reklamowe)

– IES Polska (odzież reklamowa)

– Maxim Ceramics (kubki reklamowe)

– Notedeco (notesy reklamowe)

– Refloactive (odblaski reklamowe)

– Slodkie (słodycze reklamowe)

– Wydawnictwo Telegraph (kalendarze i notesy reklamowe)

– Festiwal Marketingu i Druku to dla nas kultowe wręcz wydarzenie, do którego każdorazowo przygotowujemy się bardzo starannie. Wrześniowa edycja będzie wyjątkowa z uwagi na trudny okres kilkunastu ostatnich, covidowych miesięcy. To doskonała, tak długo oczekiwana, okazja do spotkania z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami w tradycyjnej formule – mówi Tomasz Przewoźnik z pozytywniepromocyjni.pl®. – Już nie możemy się doczekać fizycznych spotkań, bezpośredniego kontaktu i uśmiechu na ustach odwiedzających. Tego nie potrafią zastąpić wydarzenia online – dodaje Tomasz Przewoźnik.

Dla odwiedzających stoisko Pozytywnie Promocyjnych czekać będzie wiele atrakcji. Będą nowości produktowe, ciekawe rozwiązania marketingowe, bezpłatne wzory produktów i … pyszna kawa.

– Festiwal Marketingu odbywa się w przededniu sezonu jesienno – zimowego, który jest dla nas bardzo istotny. Jest to okres, w którym bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się czapki zimowe i to właśnie one będą głównie prezentowane podczas targów. Specjalnie na Festiwal Marketingu i Druku szykujemy wyjątkowy katalog z ofertą topowych czapek zimowych. Główny nacisk położymy także na produkty ECO – zaprezentujemy m.in. modele czapek, które są w pełni biodegradowalne. Oczywiście oprócz czapek zimowych będzie można zapoznać się z szeroką ofertą reklamowych czapek z daszkiem, daszków i kapeluszy – mówi Marcin Jędrzejczyk, marketing manager w firmie Headwear PL.

Firma IES Polska zaprezentuje przekrój oferty topowych producentów odzieży reklamowej: Fruit of the Loom, Russell, Result i Spiro. Szczególnie dużo uwagi poświęcone zostanie kolekcji Fruit of the Loom Vintage.

Ciekawych rozwiązań nie zabraknie w ofercie firmy Happy Gifts Europe, która jest właścicielem marek Lecce Pen® i B1® (długopisy reklamowe) oraz thINKme® (notesy reklamowe).
– Duży nacisk podczas targów chcemy położyć na jedyne na rynku polskim notesy z antybakteryjnym papierem z dodatkiem Biomaster®- Enote SafeTouch™ (opracowane i produkowane w Polsce) oraz EarthLine by happy®, czyli kolekcję gadżetów reklamowych inspirowaną naturą, których podstawą są materiały ekologiczne jak naturalny korek, drewno bambusowe, słoma pszeniczna czy RPET z recyklingu opakowań plastikowych – nadmienia Katarzyna Kalinowska, kierownik marketingu w firmie Happy Gifts Europe.

Nietuzinkowe, indywidualnie projektowane pod konkretne potrzeby klienta, gąbki i ściereczki zaprezentuje jak zwykle firma Guapa Clean Up. Produkty z mikrofibry, irchy syntetycznej czy wiskozy to żywioł firmy z zachodniej Polski, która jest od wielu lat niekwestionowanym liderem kreatywności w swojej kategorii produktów dedykowanych branży samochodowej, medycznej, farmaceutycznej, FMCG i wielu innych.

Na stoisku nie zabraknie oczywiście wciąż popularnych upominków biznesowych z kategorii elektroniki reklamowej. Prym w tej dziedzinie na rynku polskim wiedzie firma Citron Group, która zaprezentuje nowości z zakresu pamięci USB, powerbank’ów, słuchawek i głośników bluetooth, czy ładowarek indukcyjnych.

Wielu nowości można się również spodziewać na stoisku polskiego lidera ceramiki reklamowej – firmy Maxim Ceramics. Kilkaset modeli kubków, filiżanek, szklanek, kufli czy zestawów, a oprócz tego tegoroczne nowinki takie jak kubki Americano Small Duo, Americano Small Pure, Barrel Pure, Loft Supreme czy Tommy Classic to gwarancja najwyższej jakości gadżetowych inspiracji. Podczas targów światło dzienne ujrzy również najmłodsze dziecko w ofercie marki Porceline by Maxim – kolekcja kubków termicznych Galaxy z podwójną ścianką.

Prawdziwy efekt WOW zafunduje całą pewnością firma Refloactive. Ten topowy producent certyfikowanych produktów odblaskowych corocznie zaskakuje rynek nowymi kreacjami tworząc produkty z jednej strony innowacyjne, z drugiej funkcjonalne i odwołujące się do jednej z najważniejszych wartości jaką jest bezpieczeństwo nas samych i naszych bliskich. – Obecne kłopoty wielu firm związane z importem z Chin skłoniło nas do wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klientów i skupieniu się na naszej krajowej produkcji produktów odblaskowych – mówi Aneta Niciak, CEO w Refloactive Sp. z o.o. Jak dodaje – Chcemy pozytywnie zaskoczyć naszych klientów nie tylko szybką i rozsądną cenowo polską produkcją produktów odblaskowych, ale także dedykowaną produkcją krótszych serii”. „Wrześniowe targi to nie tylko możliwość prezentacji naszej oferty, ale także okazja do rozmowy „na żywo”, na temat warunków handlowych dotyczących współpracy z naszymi klientami. Pandemia przebudowała gruntownie rynek i bardzo zależy nam na możliwości osobistej prezentacji naszej oferty pod kątem jej opłacalności i atrakcyjności dla klientów. Dlatego wszystkich serdecznie zapraszamy na stoisko Refloactive – dodaje Aneta Niciak.

O tym, że notes to coś więcej niż jest „zwykły” gadżet reklamowy po raz kolejny przekonywać będzie firma Notedeco. Ten uznany od wielu lat producent notesów reklamowych zaprezentuje tegoroczne hity w swojej ofercie: notesy samoprzylepne, notesy magnetyczne i elektrostatyczne, kostki z nadrukiem, z-notesy w pudełkach i wiele, wiele innych produktów, które z całą pewnością aspirować mogą do miana reklamowych dzieł sztuki.

Festiwal Marketingu i Druku i jego wrześniowy termin to świetna okazja do zapoznania się z ofertą upominków reklamowych stricte znajdujących zastosowanie w końcówce roku. Mowa tutaj o dwóch kategoriach produktów, które rok rocznie cieszą się olbrzymim zainteresowaniem marketerów. A mianowicie słodycze reklamowe i kalendarze biznesowe. Obie te kategorie produktów na naszym stoisku zaprezentują firmy, które w roku 2021 przeszły ciekawy rebranding.

Znana wszystkim firma Słodkie Upominki, niekwestionowany lider polskiego rynku słodyczy reklamowych, to teraz…Slodkie. Firma na wrześniowym Festiwalu zaprezentuje nie tylko słodkie produkty reklamowe, ale również tegoroczną ofertę koszy świątecznych swojej marki Nobilia®. Oj, będą OOH’i i AHH’y!.

Jeżeli mowa o czwartym kwartale i produktach, które w tym okresie sprzedają się jak ciepłe bułeczki, to są to z całą pewnością kalendarze reklamowe. I tutaj nie mogło zabraknąć na naszym stoisku firmy, która produkcją kalendarzy zajmuje się od ponad 30 lat. To oczywiście Wydawnictwo Telegraph, które podobnie jak Słodkie Upominki, odświeżyło swoją markę prezentując niedawno nowy logotyp oraz stronę internetową. Na wrześniowych targach firma zaprezentują swoją kolekcję kalendarzy na rok 2022, począwszy od kalendarzy książkowych w wielu formatach, poprzez kalendarze plakatowe i wieloplanszowe, a skończywszy na kalendarzach trójdzielnych i biurkowych.

– Mamy nadzieję graniczącą w pewności, że wrześniowy Festiwal Marketingi i Druki to będzie prawdziwy #reSTART branży upominków reklamowych, a my dołożymy to tego swoją cegiełkę – reasumuje Tomasz Przewoźnik.

Pozytywnie Promocyjni pokażą swoją ofertę na stoisku D11.

Trwa bezpłatna rejestracja na targi: KLIKNIJ