Marketing MIX Allegro rekrutuje. Nowe biura w 5 lokacjach, 1500 nowych etatów

Allegro rekrutuje. Nowe biura w 5 lokacjach, 1500 nowych etatów

119
0

Allegro tworzy pięć nowych biur — w Katowicach, Łodzi, Gdańsku, Lublinie oraz Wrocławiu. Firma nie zwalnia tempa i tylko w tym roku planuje zatrudnić łącznie 1 500 osób — w tym kilkuset pracowników, którzy dołączą do niej już w nowych lokalizacjach. Dzięki powiększeniu zespołu technologicznego Allegro chce zwiększyć skalę swojej działalności i dotrzeć do nowych talentów spoza dotychczasowych lokalizacji.

Allegro rozwija się bardzo dynamicznie, wdrażając kolejne inicjatywy, które poprawiają doświadczenie zarówno dla kupujących jak i sprzedających. Doceniają oni atrakcyjne ceny, wygodę kupowania, jak szeroki wybór produktów — w porównaniu do zeszłego roku liczba dostępnych na platformie ofert wzrosła o ok. 50%, a w III kwartale br. po raz pierwszy w historii przekroczyła liczbę 250 milionów. Dziś, najbardziej rozpoznawalna polska marka e-commerce poinformowała o otwarciu rekrutacji w nowych lokalizacjach, gdzie docelowo powstaną biura Allegro. Dzięki rozwojowi zespołów w całej Polsce Allegro chce dotrzeć do utalentowanych specjalistów, którzy będą rozwijać platformę Allegro.pl, a w jej ramach m.in. innowacyjne usługi takie jak: fintech Allegro Pay, platformę dla firm Allegro Biznes, czy platformę ogłoszeń lokalnych Allegro Lokalnie.

Do tej pory Allegro pracowało w sześciu lokalizacjach — biurach w Warszawie, Krakowie, Toruniu, Poznaniu oraz centrach logistycznych w Błoniu i podwarszawskim Adamowie. Teraz dołączą do nich — Katowice, Łódź, Gdańsk, Lublin oraz Wrocław. Pierwsze rekrutacje do pracy w nich już trwają. Największy nacisk położono na rekrutacje w obszarze technologii.  Allegro poszukuje software developerów, product managerów, analityków danych i wielu innych.

 – Technologia od samego początku jest sercem wszystkiego, co robimy w Allegro. Mamy jeden z największych zespołów technologicznych w tej części Europy, w którym tworzymy rozwiązania stające się rynkowym benchmarkiem – mówi Marcin Mazurek, acting Chief Technology Officer w Allegro. – Wszystkie tworzone przez nas produkty powstają lokalnie. Dzięki temu nasi pracownicy mogą na co dzień mierzyć się z wieloma niesamowitymi wyzwaniami technologicznymi i mieć bezpośredni wpływ na kształt platformy. Ponadto, tworząc produkty i usługi, zawsze stawiamy na wolność w poszukiwaniu rozwiązań i nieograniczony dostęp do potrzebnej technologii, a gdy taka nie jest jeszcze dostępna, projektujemy i budujemy ją sami – dodaje.

Allegro nieustannie inwestuje w swoje lokalizacje. Aktualnie firma przenosi swoje warszawskie i poznańskie biura do nowocześniejszych, większych i doskonale skomunikowanych przestrzeni. W Warszawie będzie największym najemcą Fabryki Norblina, gdzie wynajmie ponad 23 tys. m2, a w Poznaniu budynku Nowy Rynek.

Pierwsi zatrudnieni w nowych lokalizacjach do czasu otwarcia właściwych biur, będą pracować w biurach co-workingowych. W tym momencie trwają prace związane z wyborem docelowych przestrzeni biurowych w każdym z miast, a ich otwarcia zaplanowano na pierwszy kwartał 2022 roku.

Rekrutacje do nowych lokalizacji wspiera rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa wykorzystująca komunikację opartą na zwrotach i powiedzeniach charakterystycznych dla danego miasta. Jej zadaniem jest zbudowanie rozpoznawalności Allegro jako lokalnego pracodawcy, a także zainteresowanie ofertą potencjalnych kandydatów.

Więcej informacji dotyczących pracy w Allegro dostępne na: https://allegro.pl/praca.