Przewodnikiem po najgorętszych ofertach Black Week oraz po najświeższych trendach od CCC został FUZZY: sympatyczny, roztańczony i niezwykle pomocny, choć przecież wygenerowany w 3D, brand hero CCC.
Jak zaznacza CCC, aby FUZZY był maksymalnie wiarygodny i rzeczywisty, został przeniesiony na grunt rozszerzonej rzeczywistości, która już dawno przestała być futurystyczną mrzonką i zawładnęła otaczającym nas światem, także w obszarze marketingu digital. FUZZY został towarzyszem najwygodniejszych zakupów online. Nowy brand hero CCC to bowiem nie tylko postać o charakterze stricte rozrywkowym, choć nadaliśmy mu indywidualny rys charakterologiczny, zestaw imponujących ruchów tanecznych oraz zindywidualizowany zasób słownictwa. FUZZY to także inteligentny doradca, asystent przeprowadzający Klientów CCC przez cały proces zakupowy. Podpowiada on, jak kupić szybko, sprawnie i z wykorzystaniem najatrakcyjniejszych rabatów na Black Week. Na messengerze CCC można porozmawiać z FUZZY’m, czyniąc go swoim osobistym stylistą i modowym ekspertem!
FUZZY pojawił się także na muralu w centrum Warszawy. Dodatkowo w polskich miastach pojawiły się plakaty z kodem QR, po zeskanowaniu którego zostajemy przeniesieni do wirtualnej rzeczywistości prezentującej produkty z oferty CCC.
Do życia FUZZY’ego powołał Ken Kelleher. To przebojowy artysta łączący futurystyczne formy z angażującymi instalacjami w przestrzeni publicznej. Swoje pionierskie prace wystawia w najlepszych galeriach sztuki na całym świecie. Jego nowatorskie formy 3D odważnie współtworzą świat NFT’s – niewymienialnych tokenów, cyberwaluty, która coraz śmielej wkracza do towarzyszącej nam rzeczywistości.