Marketing MIX Allegro znów wzrusza w nowej świątecznej reklamie

Allegro znów wzrusza w nowej świątecznej reklamie

0

Tak jak nie powinno się oceniać książki po okładce, tak samo nie powinno się oceniać ludzi po ich wyglądzie. Najważniejsze jest przecież to, jacy jesteśmy w środku, a świadczą o nas przede wszystkim nasze czyny – przekonuje w najnowszym spocie Allegro. 

Kampanie świąteczne Allegro co roku dostarczają widzom wiele emocji. Tegoroczna emocjonująca opowieść płynie z obserwacji, że z powodu braku czasu i zabiegania, w jakim stale żyjemy, niektórzy z nas mają skłonność do powierzchownego oceniania różnych sytuacji i ludzi.

Historia opowiada o tym, co nas łączy, co mamy wspólnego i co może sprawić, że na Święta będziemy naprawdę razem. Główny motyw kampanii to dostrzeganie w innych tego, za co ich podziwiamy, kochamy czy szanujemy, a film wizerunkowy pokazuje, że pojednanie ponad różnicami jest wartością samą w sobie.

Allegro jako platforma, na której co miesiąc spotyka się ponad 21 mln Polaków, pokazuje w tej kampanii, jak ważne jest, by dostrzegać siebie nawzajem, stawiać na pierwszym miejscu drugiego człowieka, a przy okazji Świąt dać sobie najważniejszy prezent – prawdziwych siebie.

Idea „Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze” została przeniesiona na grunt filmu wizerunkowego w kilku wersjach. 2-minutowy film można zobaczyć na YouTube. Krótsza, 60-sekundowa wersja będzie emitowana w telewizji. Kampania będzie miała także swoje odzwierciedlenie w mediach społecznościowych. Oprócz filmu wizerunkowego powstało także kilkanaście filmów produktowych.

W filmie świątecznym wykorzystany został współczesny cover znanego utworu „Never Ending Story”. Reżyseria filmu została powierzona Jakobowi Strömowi, twórcy znanemu m.in. z filmu „Dear Daddy”.

Scenariusze i koncept kampanii przygotowała agencja Ogilvy. Za przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja Hand Made. Za produkcję filmów odpowiada dom produkcyjny MOON Films, za postprodukcję studio Televisor, a za montaż dźwięku Juice. Zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom.