Logo

Marketing MIX

DPD Partnerem Logistycznym Promo Show Professional

DPD Polska został partnerem logistycznym 4. edycji targów Promo Show Professional.

PSP to spotkanie TOP DOSTAWCÓW z przedstawicielami TOP AGENCJI (polskich i zagranicznych) i jest odpowiedzią na potrzeby rynku artykułów promocyjnych. PSP buduje nową jakość spotkań w odpowiedniej scenerii.

– Jako wiodąca firma krajowego rynku kurierskiego i ważne ogniwo międzynarodowej DPDgroup za cel stawiamy sobie rozwijanie usług i infrastruktury dostosowanych do rosnącego zainteresowania e-commerce i zmieniających się potrzeb konsumentów. Dla współczesnych nabywców liczy się szybkość i wygoda, a także bezpieczeństwo dostaw. Zgodnie z tymi preferencjami zapewniamy im doręczenia pod wskazany adres w ramach tradycyjnych usług kurierskich oraz możliwości odbioru paczek w punktów DPD Pickup lub maszyn paczkowych DPDPickup Station. Coraz większe znaczenie ma także troska o środowisko, która stawia branżę przed koniecznością tworzenia rozwiązań prowadzących do ograniczenia śladu węglowego. Elektryfikacja floty, optymalizowanie tras przejazdów, czy zakupy lub wytwarzanie własnej, zielonej energii to ważne elementy naszej strategii rozwoju –  komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polska.

– W biznesie nie ma gry w pojedynkę. Chętnie włączamy się w projekty związane z e-commerce, dzieląc się z ich organizatorami tym, w czym jesteśmy specjalistami, czyli sprawną i niezawodną logistyką. Udział w tak dużym wydarzeniu, jakim jest Promo Show Professional, to dla nas świetna okazja, by zaprezentować się jako zaufany partner dla biznesu – dodaje Łukasz Zembowicz.

Pomysłodawcą PSP jest grupa TOP DOSTAWCÓW artykułów promocyjnych.