Gadżety reklamowe Nowa data Promo Show Professional

Nowa data Promo Show Professional

0

Spotkanie TOP dostawców z przedstawicielami branży reklamowej (agencjami reklamowymi, drukarniami tekstylnymi i hafciarniami) odbędzie się w nowym terminie 22-23 marca 2022 r. Wydarzenie powstało z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych. Po raz pierwszy odbędzie się w komfortowych przestrzeniach Hilton Warsaw City.

Promo Show Professional odbędzie się już po raz czwarty. Wystawcy zaprezentują najbardziej cenione marki gadżetów i artykułów promocyjnych. W tym roku z zastosowaniem wszelkim zasad bezpieczeństwa, dbając o najwyższą jakość i komfort, zarówno zwiedzających, jak i dostawców – przeniesienie terminu pozwala na jeszcze lepsze przygotowanie eventu pod tym właśnie kątem.

Potwierdzają to wystawcy, dla których nowa, marcowa data jest korzystniejsza.

– W tym roku po raz pierwszy pojawimy się na PSP. Zdecydowanie odpowiada nam formuła spotkania: udział wyłącznie profesjonalistów i komfortowe warunki w przestrzeniach Hotelu Hilton. Coraz prężniej rozwijamy się na polskim rynku. Stawiamy na budowanie relacji w oparciu o nasze doświadczenie jako kompetentnego dostawcy odzieży reklamowej. Termin marcowy jest dla nas i naszych klientów zdecydowanie lepszy, nawet w kontekście odbywania się wydarzenia po feriach zimowych. Liczymy na świetną frekwencję – mówi Małgorzata Połonka z firmy Uneek.

– Na PSP jesteśmy obecni od samego początku. Jest to impreza, bez której nie wyobrażamy sobie kalendarza targowego. W tym roku nie mogło być inaczej! Topowe agencje reklamowe, spotkania i rozmowy na żywo, wieczorna integracja – jest to coś na co warto czekać cały rok. Podobnie jak w ubiegłym roku, to pandemia koronawirusa i obostrzenia ustawiają terminarz. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło – obecny, nowy termin marcowy wydaje się być bardziej korzystny dla agencji i dostawców. Już dzisiaj wszystkich serdecznie zapraszamy – mówi Michał Matwiejczyk z Headwear Professionals.

Zaletą spotkania jest jego międzynarodowy charakter. Przyjazd na PSP potwierdziły czołowe agencje i firmy zamawiające gadżety oraz tekstylia reklamowe, drukarnie tekstylne i hafciarnie z wielu państw, m. in. z Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Ukrainy, Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Belgii, Finlandii, Słowenii, Niemiec czy Rosji.

– Właśnie tak wyobrażałam sobie zawsze targi. W otoczeniu zaufanych, wyselekcjonowanych dostawców. W klimacie sprzyjającym rozmowom, nie tylko o biznesie. Dzięki spotkaniom podczas PSP moja głowa jest pełna pomysłów na kolejne miesiące pracy. Raz jeszcze gratuluję inicjatywy, z przyjemnością odwiedzę kolejną edycję. Do zobaczenia w drugiej połowie marca – mówi Honorata Staševska z agencji Mamareklama z Litwy.

– Z niecierpliwością czekamy na tegoroczną edycję PSP. To zupełnie wyjątkowa jakość spotkań, tym bardziej, że w tym roku widzimy się w warszawskim Hiltonie. Dla nas, jako Goldenberry, tegoroczna edycja ma również kluczowe znaczenie pod kątem biznesowym, bo podczas PSP będziemy mogli spotkać się z naszymi partnerami z IPPAG – międzynarodowego stowarzyszenia wiodących na rynku firm zajmujących się artykułami promocyjnymi – mówi Olaf Dąbrowski z Goldenberry Group.

Lista wystawców:

Komfortowa formuła spotkania przewiduje wysłanie katalogów bezpośrednio na biurka zwiedzających przed wydarzeniem, co pozwoli na poznanie kilkuset tegorocznych nowości wystawców (zobacz WIĘCEJ).

Relacja z ostatniej edycji:

Promo Show Professional odbędzie się 22-23 marca 2022 r. w Warszawie w hotelu Hilton Warsaw City.

Wstęp wyłącznie dla przedstawicieli agencji reklamowych. Obowiązują zapisy online. Formularz rejestracji: TUTAJ.