Najnowsze wydanie Raportu Dostawców OOH magazine jest już dostępne (także do pobrania w formacie PDF). Na blisko 70 stronach zebrano kompendium branżowych nowości, poradników i case study. To doskonałe narzędzie także dla marketerów, którzy szukają nowych pomysłów na kreatywne kampanie reklamowe, ciekawych inspiracji w zakresie poligrafii, znakowania gadżetów reklamowych czy produkcji niebanalnych opakowań.
W tym numerze pojawiła się mocna reprezentacja top dostawców mediów i maszyn: na kolejnych stronach znaleźć można aż 42 prezentacje czołowych graczy i 70 top produktów oraz technologicznych nowości. Do tego jubileuszowe wywiady, podsumowania oraz poradniki.
Na co zwracać uwagę przy pierwszych inwestycjach i jakie aspekty należy rozważyć podczas procesu zakupowego podpowiadają branżowi eksperci, dzieląc się z czytelnikami eksperckim know how. Początkujący w branży mogą zaznajomić się z poradnikiem, który na pewno ułatwi poszukiwania pierwszej maszyny – ze szczególnym naciskiem na tekstylia reklamowe. Sporo miejsca poświęcono technologii DTF, która szturmem zdobywa segment zdobienia odzieży, to nie lada gratka dla szukających nowych pomysłów np. na niebanalne koszulki reklamowe. W numerze także przegląd istotnych aspektów przy wyborze cyfrowej technologii druku czy oprogramowania, które znacząco może ułatwić i podnieść wydajność naszej pracy.
Drukowany Raport Dostawców ukazuje się dwa razy w roku, lecz codziennie warto zaglądać do aktualizowanego na bieżąco serwisu dostawcy.oohmagazine.pl. Czytelnicy znajdą tam przekrój nowości branżowych i najnowszą ofertę dostawców w kontekście mediów i maszyn.
Głodni marketingowych i poligraficznych inspiracji mogą już szykować się na targi Festiwal Marketingu, które odbędą się 14-15 września w EXPO XXI Warszawa.
Najnowsze wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn można pobrać bezpłatnie TUTAJ.