Początek 2020 – jak co roku pracujemy nad nowościami w naszej ofercie. To ma być coś wow, coś czego na rynku wypożyczalni jeszcze nie było, przysłowiowy strzał w dziesiątkę. W lutym kolekcja jest gotowa, początkiem marca organizujemy sesję zdjęciową – jesteśmy gotowi, na naprawdę mocne wejście! W tym samym czasie docierają do nas pierwsze sygnały, że dzieje się coś niepokojącego i prawdopodobnie ogromnie uderzy w branżę. Stajemy przed dylematem, czy konsekwentnie realizujemy plan, czy czekamy na bardziej odpowiedni moment.
Już na wiosnę rozpoczynamy kampanię, może nieco zmodyfikowaną i zawężoną, ale szybko zaczynamy rozumieć, że żeby przetrwać musimy nie tylko pomagać, ale też w dalszym ciągu robić swoje. Seria ZERO WASTE szybko staje się bestsellerem i pojawia się na wielu znakomitych wydarzeniach, podbijając serca event plannerów. W kolejnym roku widzimy tak dużą potrzebę tego typu rozwiązań, że wprowadzamy nowe produkty linii a także rozszerzamy gamę kolorystyczną mebli wypoczynkowych. Wiosną 2021 roku wdrażamy również kilka nowości dla branży ślubnej, aby ciężki zazwyczaj czas wakacji spróbować zrekompensować realizacjami weselnymi.
Wypadkową naszych działań i inwestycji jest przełom zeszłorocznej jesieni i zimy. Nasze działania zostają dostrzeżone i zdobywamy trzy wspaniałe wyróżnienia. W listopadzie uzyskujemy wyróżnienie w konkursie Eko Laury organizowanym przez Polską Izbę Ekologii w dziedzinie „Ekoprodukt, zielone technologie”. W grudniu dociera do nas wiadomość o uzyskaniu jako jedna z pierwszych firm branżowych w Polsce Eko Certyfikatu jakości naszych usług, przyznawanego przez Europejskie Centrum Jakości. W tym samym czasie Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych nadaje nam tytuł Partnera Honorowego.
Dziś, kolejnej trudnej wiosny, znów jednocześnie pomagamy i stawiamy na rozwój, bo wiemy, że tylko takie działanie przynosi owoce na przyszłość. A, że włączyliśmy tryb „Cała naprzód!”, to tym razem ruszamy sprawdzić swoje siły na wody międzynarodowe. Trzymajcie za nas kciuki w najbardziej prestiżowym konkursie branży eventowej na świecie- Eventex! A w przerwie od trzymania kciuków, zagłosujcie na nasz projekt „Colors of Design- furniture rental that cares about the environment” w formie „public voting” pod linkiem TUTAJ.
Z perspektywy czasu dla nas wniosek jest jeden – róbcie swoje nawet w niepewnych czasach, bo kryzys nie trwa wiecznie!”
Rozmawiała Magdalena Wilczak
Aneta Stojak – Brand Manager związana z Colors of Design od 2016 roku. W firmie odpowiada za przygotowanie i wdrażanie strategii marketingowej, kanały Social Media, identyfikację wizualną i przygotowanie wizualizacji 3D. Prywatnie wielbicielka aktywnego trybu życia, amatorka badmintona i jazdy MTB. Lubi otaczać się dobrym designem – niejednokrotnie dając przedmiotom drugie życie, sztuką – w szczególności polskich grafików i naturą – należy do popandemicznego gatunku „rośliniar”.
Więcej wywiadów na wyłączność przeczytasz TUTAJ.