Podczas jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference, 21–22 kwietnia do stolicy Wielkopolski zawitają eksperci branży marketingowej. Opowiedzą, jak wykorzystać najnowsze trendy w rozwoju firm i usług. Przedstawią najbardziej aktualne tematy związane z bezpieczeństwem w sieci, dezinformacją oraz tym, jak się przed nią bronić.
Czy wiesz, kto wybiera, którą hulajnogą dziś pojedziesz do pracy lub obok kogo przyjdzie Ci jechać pociągiem przez 5 godzin? Te decyzje podejmuje za nas sztuczna inteligencja. Co dziesiątą minutą naszego życia rządzą algorytmy, a my im w tym pomagamy, dzieląc się świadomie i nieświadomie danymi na swój temat.
Jednym z elementów składających się na sztuczną inteligencję jest uczenie maszynowe. Jest to proces zbierania i analizy danych, a następnie proponowania na ich podstawie nowych rozwiązań. To potężne narzędzie można wykorzystać do ulepszenia działań marketingowych i maksymalizacji efektów.
Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu to jeden z tematów omawianych podczas 10., jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference. Dr Maciej Kawecki, Ambasador Cyfrowej UE, prorektor ds. innowacji Wyższej Szkoły Bankowej i prezes Instytutu Polska Przyszłość im. Stanisława Lema podczas prelekcji „Algorytmy, które krzyczą silniej niż cokolwiek innego” opowie o prywatności w sieci, o tym, ile można zarobić na naszych danych oraz do czego służą firmom i algorytmom. Posłuchamy również o koncepcji metaversum – świecie lustrzanych odbić, cyfryzującym nasze zmysły.
Obok dr. Kaweckiego na scenie zobaczymy także Janinę Bąk, która opowie o tym, w jaki sposób pozyskiwać dane o swoich klientach w szybki, tani i rzetelny sposób. I w jaki sposób przekuć te dane w działanie i zysk.
Piotr Bucki w prelekcji „Storytelling jak Lenin – wiecznie żywy. Czy w metaverse też opłaci się tworzyć historie?” przekaże, czym jest storytelling i jak go świadomie wykorzystywać w sprzedaży, marketingu, copywritingu lub web copywritingu.
Kreacje reklamowe serwisu OLX, w których swojego wizerunku użyczają Robert Makłowicz, Janusz Chabior czy Jan Frycz znają wszyscy. Co determinuje wybór znanych twarzy do kampanii reklamowych tej popularnej marki? Na to pytanie odpowie ze sceny Golden Marketing Conference Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
Do panelu dyskusyjnego o roli reklamy tradycyjnej w zdigitalizowanym świecie zasiądą uczestnicy programu Marketing Masters:
Przemysław Michałek (manager działu pozycjonowania w Widoczni) odpowie, w jaki sposób można znaleźć inspirację contentową na podstawie twardych danych poprzez różne narzędzia czy poprzez zerknięcie do swojej konkurencji. Ponadto zaprezentuje gotowy sposób na dobór najważniejszych słów do planowanego contentu.
Ponadto 21 i 22 kwietnia w Sali Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich wybrzmią prelekcje o optymalizacji czasu pracy, e-commerce, live commerce, SEO czy budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych.
Z prelekcjami wystąpią m.in.:
PROGRAM: TUTAJ.
BILETY: TUTAJ.
Dla czytelników serwisu 20% zniżki na bilet. Hasło: OOH
Miejsce wydarzenia:
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Głogowska 14
60-734 Poznań
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia