Agencja Live Age zdobyła dwie złote i srebrną nagrodę w światowym konkursie event & experience marketingu Eventex Awards.
Nagrodzonym projektem jest People Awards 2020. Home Edition organizowany dla Ringier Axel Springer Polska. To digitalowa edycja dorocznej gali, która w roku 2020 została rozwinięta z jednodniowego wydarzenia w półroczny projekt komunikacji wewnętrznej z eventowym finałem. Projekt cieszył się wyjątkową efektywnością, przełożył się między innymi na wskaźniki zaangażowania pracowników. W konkursie zdobył wyróżnienia w kategoriach:
Eventex Awards 2022 to 12. edycja światowego konkursu branży marketingu doświadczeń i wydarzeń. Konkurs co roku wyróżnia najlepsze agencje, wydarzenia i technologie ze świata eventów. Tegoroczna edycja cieszyła się rekordową liczbą 606 zgłoszeń z 33 krajów. Nagrody Eventex Awards to docenienie kreatywności, innowacyjności i skuteczności w branży. Eventex Awards jest dziś najbardziej cenionym wyróżnieniem w branży marketingu doświadczeń i wydarzeń.
– Branża stanęła w obliczu bezprecedensowych wyzwań w ciągu ostatnich kilku miesięcy, ale oto kolejny wspaniały przykład zaangażowania jej utalentowanych profesjonalistów w tworzenie niesamowitych wrażeń z wydarzeń. Zdobycie nagrody Eventex jest uznaniem dla wszystkich w Live Age, więc osobiście i w imieniu całego zespołu Eventex pragnę pogratulować Live Age tego wspaniałego osiągnięcia – komentuje Ovanes Ovanessian, współzałożyciel Eventex Awards.
W poprzednim roku Live Age również otrzymała 3 statuetki Eventex oraz znalazła się na 20. miejscu na światowej liście agencji Eventex 500. Zaś pod koniec kwietnia br. agencja otrzymała 2 nagrody w konkursie branżowym MP Power Awards, drugi rok z rzędu plasując się w top 3 najlepszych agencji w kraju w swojej kategorii.