Przedstawiamy najzdolniejszych młodych kreatywnych tegorocznej edycji Young Creatives Cannes. Zdobywcami statuetek-totemów zostały duety talentów w 7 kategoriach:
Wręczenie Totemów Kreatywności zwycięzcom odbyło się 5 maja, podczas gali w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.
W tegorocznej edycji Konkursu Young Creatives Cannes wzięło udział aż 117 zespołów, które pracowały nad briefami przygotowanymi przez Partnerów.
Young Creatives od ponad 20 lat pozwala wydobyć na światło dzienne świeżość i oryginalność w myśleniu o komunikacji marketingowej młodych osób. Oprócz platformy wymiany doświadczeń oraz prezentacji młodych talentów, konkurs stanowi także polskie eliminacje do międzynarodowych finałów (Young Lions Competition) oraz daje możliwość wyjazdu na największy festiwal kreatywności — Cannes Lions.
Za tegoroczną komunikację odpowiada duet Olga Koka Skowrońska – Totem Studio i Ernest Wińczyk – Wunder Kamera.
Organizatorzy: Cannes Lions, Young Creatives: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy kategorii:
Partnerzy – Upright Music oraz DCODE MEDIA (Shutterstock).
Partner komunikacyjny – Związek Firm Public Relations