Logo

AktualnościEvent MIXTylko w OOH magazine

Jakość, solidność, zaufanie – kolejni wystawcy na Promo Show 2023

Promo Show 2023 to event, do którego cały czas dołączają nowi wystawcy. Dla niektórych to jedyne targi w Polce w okresie zimowym, na których planują się wystawić. Przyszłoroczna edycja odbędzie się w EXPO XXI Warszawa.

Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – w nowej formule to większa przestrzeń i nowe możliwości dla Wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP Agencji. Event dedykowany jest agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

A co o targach w nowej formule mówią sami wystawcy?

– Po bardzo udanych targach Promo Show 2022 z niecierpliwością czekamy już na edycję 2023! Liczymy, że zmiana miejsca, a tym samym większe możliwości dla nas jako wystawców, ale także dla odwiedzających, przyczynią się do jeszcze większej atrakcyjności imprezy. Wierzymy, że dzięki doskonałej organizacji, której doświadczaliśmy w przeszłości, targi mimo wszystko zachowają kameralny charakter, będąc przestrzenią do spotkań i rozmów. Już dziś wiemy, że nasza oferta na targach 2023 mocno wzbogaci się o eko-nowości, których tak chętnie szukają klienci. Czekamy zatem na kolejną edycję, zarówno na część oficjalną jak i tę mniej formalną, która też jest niezaprzeczalną wartością Promo Show – mówi Jacek Wrodarczyk, Dyrektor Zarządzający Javro Group.

– Wiążemy ogromne nadzieje z naszym udziałem w nadchodzącej edycji targów Promo Show – te targi zasłużenie się rozbudowały, będą zorganizowane w nieco nowej, zmienionej formule, w nowym miejscu, znacznie poszerzone. Istotny dla nas jest fakt, że klientela tych targów jest świetnie obsłużona, wręcz dopieszczona, co jest unikatem nawet w skali europejskiej. Dla nas, jako polskiego producenta i dostawcy odblasków reklamowych działającego niejako w opozycji do Chin – na którego usługi jest w Europie spory popyt, jest to istotny czynnik, bo daje nam możliwość komfortowego zaprezentowania naszej oferty klientom polskim i zagranicznym. I ten komfort jest dla obu stron – dla nas i naszych klientów – dużo ponad średnią europejską. Promo Show wypracowało na rynku targów reklamowych nową jakość premium, organizatorzy wsłuchują się w potrzeby branży i błyskawicznie dostosowują swoją ofertę do szybko zmieniającej się rzeczywistości. I to jest dokładnie to, czego jako wystawca oczekujemy. Nie mamy wpływu na negatywne okoliczności zewnętrzne, ale jako biznes zazwyczaj skupiamy nasze wysiłki na wyciągnięciu z okoliczności tego, co dla nas najlepsze. Na przyszłą edycję zainwestowaliśmy w duże stoisko na Promo Show 2023, rezygnując tym samym z udziału w targach RemaDays, w których nowy organizator niestety nie odrobił lekcji z etyki biznesu i (nie rozwijając szerzej tematu) fatalnie rozpoczął swoje wejście na rynek reklamowy. Refloactive inwestuje swój czas i środki wyłącznie w projekty rokujące sukces, a taka niewątpliwie zapowiada się edycja Promo Show 2023 – mówi Aneta Niciak, CEO w REFLOACTIVE Ltd.

– W 2023 roku zdecydowaliśmy się na udział w Promo Show ze względu na to, że są organizowane przez OOH magazine, które tak samo jak my stawia na pierwszym miejscu na jakość oraz kontakt z partnerami biznesowymi, o czym niejednokrotnie mogliśmy się przekonać na Festiwalu Marketingu. Jako producenci i dostawcy budujemy relacje z naszymi klientami i partnerami, zawsze patrząc na współpracę długofalowo, co owocuje obustronnym korzyściami i zachowaniem równowagi. Jako producenci stawiamy na rozwój oraz innowacyjne rozwiązania, które upominkom i gadżetom reklamowych przez nas produkowanym dadzą drugie życie w idei ekologii i redukcji produkcji odpadów. Dlatego chcemy zaskakiwać naszych klientów nowościami związanymi z ECO Designem. Zapraszamy na Promo Show w lutym, aby zapoznać się na naszymi nowymi produktami, które również posiadają certyfikat FSC – Łukasz Susek z Czas Na Drewno.

– Cieszymy się, że możemy dołączyć do grona wystawców Promo Show 2023. Nasze oczekiwania wobec imprez targowych można w gruncie rzeczy zamknąć w jednym słowie-kluczu: relacje. Chcemy podtrzymywać istniejące relacje i budować nowe, oczywiście w ramach branży reklamowej. Uważamy, że kameralne, pełne przyjaznej atmosfery targi z jasną wizją tego, kim powinni być wystawcy i zwiedzający, tworzą do tego idealne warunki. Promo Show 2023 będzie sukcesem, a pewności co do tego dodaje nam też wieloletnia współpraca z organizatorami, którzy świetnie znają i rozumieją naszą branżę, zawsze przygotowują wydarzenia na najwyższym poziomie, zaś my jako wystawcy możemy liczyć na ich niezawodną pomoc w każdej sytuacji. Zamierzamy zaprezentować wszystkie nasze najpopularniejsze produkty, a szczególnie dużo uwagi poświęcimy nowościom. Nie możemy się już doczekać – mówi Justyna Kazimierczak z B&B Słodycze z Pomysłem

– Z Promo Show działamy od pierwszej edycji. Podobała nam się dotychczasowa formuła targów i z uznaniem obserwowaliśmy jak organizatorom udało się zintegrować branże, jaką wyjątkową atmosferę wykreowali na targach. Wierzymy, że targi w nowej formule nie stracą swojego unikatowego klimatu, a ich większa skala przełoży się na większą ilość spotkań i kontaktów biznesowych. Dlatego w 2023 także stawiamy na Promo Show – mówi Maciej Maćkowiak z Promonotes.

Na targi z niecierpliwością czekają także agencje reklamowe.

Kolejna edycja targów – Promo Show 2023 – to obowiązkowa pozycja otwierająca nowy biznesowy rok i dająca nowe możliwości rozwoju. Agencji Reklamowej SIDE oczywiście tam nie zabraknie. To doskonała okazja do zacieśnienia relacji z obecnymi dostawcami i spotkania nowych. W poprzednich edycjach format wydarzenia wpisywał się idealnie w nasze oczekiwania, dlatego z pełnym zaufaniem podchodzimy do organizatora i tym razem. Nie możemy doczekać się wyjątkowej atmosfery targów, nawiązania nowych kontaktów biznesowych i jak zawsze liczymy na dużą porcję inspiracji. Widzimy się w lutym w EXPO XXI w Warszawie! – mówi Remigiusz Gremlik, Agencja Reklamowa SIDE.

– Promo Show Professional to najlepiej przygotowane spotkanie branżowe w Polsce. Od początku czynnie obserwujemy rozwój targów i z zadowoleniem przyjęliśmy deklaracje o kolejnym kroku w budowaniu wyjątkowości tej imprezy. Planowane nowe miejsce wydarzenia, większe przestrzenie dla gości i wystawców przy jednoczesnej dbałości o stricte branżowy charakter targów jest w naszej ocenie krokiem w bardzo dobrą stronę. Kameralny charakter spotkań w starannie zaaranżowanej przestrzeni wystawienniczej dają komfort rozmów i budowania relacji między wystawcami i agencjami reklamowymi. Mocno trzymamy kciuki i do zobaczenia na Promo Show 2023 – mówi Małgorzata Kowalska, Base Promotion Services.

 – Promo Show 2023 to obowiązkowe wydarzenie w naszym kalendarzu firmowym. Największym plusem tych targów jest to, że adresowany jest głównie agencjom reklamowym. Jest czas porozmawiać z wystawcami, jak i wymienić się doświadczeniami z innymi agencjami. Dużym udogodnieniem jest też pakiet katalogów i wzorów, jaki jest przewidziany dla każdego i nie trzeba nic dźwigać, ponieważ jest wysyłany bezpośrednio na biurka do agencji reklamowych. Zakładamy, że zmiana miejsca targów wiąże się także ze zwiększeniem liczby wystawców, co już teraz zaliczamy na wielki plus! – mówi Anna Mróz, Agencja Reklamowa Biuro Handlowe Zalewski.

Na targi wybierają się także agencje zagraniczne. – Wydarzeniem Promo Show zajmuje się zespół, który wychodzi naprzeciw zwiedzającym. Wielu dostawców i producentów promocyjnych możemy znaleźć w jednym miejscu. Firmy, które się tam wystawiają, stają się rozpoznawalne w branży i odnoszą sukcesy na rynku. Zwiedzającymi zaopiekowała się świetna obsługa, która zajęła się zakwaterowaniem, kontaktami targowymi oraz after party. Co roku czekam niecierpliwie na to wydarzenie – Jonas Narbutas z litewskiej agencji reklamowej Trėlė.

Pełna lista wystawców Promo Show 2023 TUTAJ.

Zapytaj o stoisko TUTAJ

Promo Show 2023 odbędzie się 8-9 lutego 2023 roku. Informacje o wydarzeniu można znaleźć na stronie: www.promoshow.pl