Dobry marketing powinien budzić emocje. Pomóc w tym mogą uszlachetnienia 3D w technologii SCODIX. Jak to możliwe? Są absolutną nowością w branży i przykuwają spojrzenia. Po nałożeniu różnych kolorów folii tworzą bardzo ciekawy efekt wypukłości, który pięknie mieni się w świetle. Ciekawy rezultat można również uzyskać, stosując lakier wybiórczy UV 3D. Nadaje on błysku wybranym elementom projektu.
Poza walorami estetycznymi, technologia SCODIX umożliwia perfekcyjne nałożenie lakieru czy kolorowych folii nawet na niewielkich powierzchniach bez zagrożenia związanego z problemem niespasowania elementów. Jest to świetna alternatywa dla hot-stampingu, która dzięki braku konieczności zakupu dedykowanej matrycy pozwala na druk uszlachetniony już od 1 sztuki.
Na Festiwalu Marketingu firma Presejo wystawi się na stoisku C14, na hali nr 1, 14-15 września 2022 roku w EXPO XXI Warszawa.
Cały materiał dostępny jest na stronie targów TUTAJ.
Więcej informacji z branży TUTAJ.