Logo

Aktualności

Budżety na gadżety – top trendy w planowaniu aktywności na 2023

Planowanie budżetów na 2023 rok zbliża się wielkimi krokami w wielu organizacjach. To również czas na kreację aktywności marketingowych w zgodzie z aktualnymi trendami. Przystępując do przygotowywania działań klienckich i konsumenckich warto mieć na względzie kilka kwestii. Sandex podpowiada, na co warto zwrócić uwagę planując kampanie i powierzając realizację ich składowych wybranym partnerom biznesowym.

Trend nr 1: Digitalizacji mamy przesyt

Rosnąca rola wirtualnych mediów, różnorodne przekazy czy narastająca ślepota bannerowa i wzrastający odsetek użytkowników sieci stosujących Ad Blocki sprawiają, że marketingowcy muszą dokonać zwrotu w swoich strategiach. Opcje są dwie: z jednej strony w kierunku budowania wartościowych treści. Z drugiej – tworzenia innych okazji styku konsumenta z nośnikami przekazu marek. W tych okolicznościach „normalne” przedmioty, które można dotknąć i użytkować zgodnie ze swoim uznaniem stanowią niezwykle skuteczny przekaz marketingowy.

Tekstylia reklamowe i gadżety są doskonałym sposobem na skuteczną oraz dyskretną reklamę marki. Przedmioty opatrzone logo i hasłem reklamowym podarowane budują długofalową relację konsumenta czy kontrahenta z marką. W jakich działaniach warto zaplanować gadżety? To zależy od odbiorcy docelowego naszych inicjatyw.

Chcąc aktywować konsumentów do dyspozycji mamy różnorodne konkursy i loterie. Te formy aktywacji doskonale wpisują się w bieżący trend poszukiwania przez nich wartości dodanej, nie tylko w postaci rabatu cenowego. Z kolei w relacjach B2B gadżety mogą stanowić bonus w promocjach zakupowych. Za realizację targetu zakupowego kupujący otrzymuje przedmioty opatrzone logo firmy. Gadżety reklamowe to także element budowania relacji i budowania wizerunku firmy w relacjach z klientami.

A teraz wyobraźmy sobie, że właśnie stajemy przed podjętą decyzją o zorganizowaniu loterii konsumenckiej na początku przyszłego roku. Co więcej, loterii budującej lojalność wobec marki. Jak uczynić tą akcję promocyjną unikalną, a zarazem atrakcyjną? Z jednej strony istotny jest mechanizm loteryjny, z drugiej ciekawe i niepowtarzalne nagrody opatrzone logo marki. Właśnie teraz jest moment, w którym powinieneś powierzyć agencjom i firmom specjalizującym się w gadżetach reklamowym opracowanie całej koncepcji promocji. W nagrodach warto postawić na nowe rozwiązania czy innowacyjne propozycje. Przykładem może być oryginalny, amerykański bluzo-worek QuikFlip, którego Sandex jest wyłącznym licencjonowanym dystrybutorem na Europę. Swoje zapytania warto kierować do firm mających doświadczenie w produkcji gadżetów reklamowych wyróżniających się na rynku kreatywnością i wysoką jakością proponowanych rozwiązań.

Trend nr 2: EKO odpowiedzialność

Odpowiedzialność społeczna i minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne to niezwykle istotne czynniki, brane pod uwagę przez coraz większą liczbę konsumentów decydujących się na zakup danego produktu. Ta kwestia jest również istotna przy wyborze partnerów biznesowych.

Najprostszym sposobem na sprawdzenie, czy firma, z którą nawiązujesz współpracę postępuje odpowiedzialnie społecznie, jest weryfikacja posiadanych przez nią certyfikatów. Certyfikaty potwierdzają, że przedmioty reklamowe są produkowane zgodnie z ich wymogami i standardami. Chodzi m.in. o zużycie wody, energii, stosowanie przyjaznych środowisku tuszy do druku sublimacyjnego czy obowiązywanie procesów niezbędnych dla sprawnej realizacji powierzonych zleceń. Mowa tu o takich certyfikatach jak ISO 9001, ecovadis czy amfori. Więcej na ten temat można się dowiedzieć m.in. na stronie internetowej Sandex .

trendy

Trend nr 3: Gwarancja najwyższej jakości na czas

Dynamika decyzji czy konieczność realizacji zadań przy napiętych harmonogramach sprawiają, że istotna jest niezawodność a także terminowa dostawa zamówień. Zagwarantować ją mogą jedynie firmy posiadające wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu przedmiotów z logo i hasłami marketingowymi.

Na co jeszcze należy zwrócić uwagę decydując się na dobór dostawcy personalizowanych produktów reklamowych? M.in. czy firma realizuje zlecenia na terenie Polski czy posiłkuje się dostawcami z zagranicy. Przykładowo, Sandex bazuje na szybkiej i elastycznej produkcji własnej tekstyliów w Polsce. Współpracuje również z fabrykami na Dalekim Wschodzie powierzając im produkcje różnorodnych gadżetów reklamowych przy atrakcyjnych cenach i spełnieniu unijnych standardów jakości. Oba rozwiązania mają swoje ogromne zalety z punktu widzenia klienta i jego wymagań co do realizacji zlecenia.

Przygotowania do nowego roku czas zacząć. Warto pamiętać o czasie koniecznym na kreację innowacyjnych rozwiązań i produkcję najwyższej jakości gadżetów. Dlatego tak bardzo ważne jest zaplanowanie wszystkich aktywności i alokowanie budżetów już teraz, aby drugą połowę roku poświęcić na opracowanie ciekawych i angażujących mechanizmów promocyjnych z atrakcyjnymi giftami z logo marki.

Więcej o Sandex TUTAJ.