#ForSM – Kongres For Social Media to połączenie idealne – to zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele, czyli zawsze ciekawy i najwyższej jakości program oraz fantastyczna atmosfera, dużo energii do działania i nowe znajomości.
To wszystko sprawia, że Kongres jest jednym z ulubionych i ma ocenę 5,6/6.
- Program, budowany z myślą by dostarczyć ciekawe tematy, które podnoszą kwalifikacje uczestników, pomagają rozwijać konta firmowe, otwierają głowy i rozwijają skrzydła.
- Przedstawienie ciekawych ludzi – prelegentów, którzy dzielą się swoimi pomysłami i bogatym doświadczeniem zawodowym, odnoszą na tym polu wiele sukcesów. Tworzą wiele ciekawych, również międzynarodowych projektów. Często zdobywają najwyższe odznaczenia za swoją pracę. Wiele z nich to pionierskie rozwiązania.
- To spotkanie uczestników i poznanie ich wzajemnie. Ponieważ są to koleżanki i koledzy którzy posiadają również bardzo bogate doświadczenie, osobowości i są wspaniali, dlatego warto żeby się poznali.
- Czas oderwania od codziennej pracy i obowiązków i naładowania baterii pomysłami, inspiracjami, nowymi relacjami. Czas, który pozwoli spojrzeć na swoje działania – odnieść je do „świata”, nabrać perspektywy by wrócić i podejmować śmiałe, mądre decyzje.
- Atmosfera ładująca baterie – miejsce przyjazne, miejsce pełne tolerancji i wzajemnego szacunku a także gdzie jest smacznie i ciekawie!
W PROGRAMIE M.IN.:
- Temat: Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Jagoda Prętnicka, Brand Communication Director 180heartbeats + JUNG v MATT.
- Temat: Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media? Emilia Czerwiec, Business Unit Manager & Creative Lead Agencja Ancymony.
- Temat: Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach. Agata Czech, Senior Media Manager, LEGO Group.
- Temat: Trendy – jak być marką na czasie? Mateusz Murawski, Senior Social Media Manager, K2 Create.
- Temat: Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję. Bartosz Walat, Kreatywny & Senior Copywriter w VMLY&R.
- Temat: Kampanie wizerunkowe w SoMe, czyli jak ocenić skuteczność kampanii, które tylko z pozoru są niemierzalne? David Dobrowolski, One Social Lead, SalesTube.
Obecnie Uczestnicy otrzymują >>> w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest ich 40 i jest to bogaty materiał, z którego można korzystać już dziś:
Wśród bonusowych wykładów:
- Skuteczna reklama wideo
- Budowanie strategii w social mediach.
- Jak znaleźć pomysł na kanał marki na YouTube
- Reklama Facebook – 5 taktyk
- Strategie na TikToku
- Ciekawe formaty i przekaz
- Storytelling a social media.
- Matryca strategii komunikacji
- Dodatkowe funkcjonalności na YouTube
- Rozszerzona rzeczywistość w komunikacji
- Jak się dopasować – zmiany w social mediach, a UX użytkownika.
- Narracja w social mediach – o głosie marki dzięki social mediom.
- Możliwości reklamowe LinkedIn Ads
- Kreatywność, która działa czyli jak emocje napędzają biznes.
- Pinterest i Twitter –skuteczne kampanie.
- Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań
- Strategia contentowa – co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację.
- LinkedIn – nowości, zmiany, trendy
- W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność
- Chatboty na Messengerze
- Insta – wskazówki dla konta firmowego
- Podcasty w marketingu
Kongres For Social Media | 26-27.10.22 | Warszawa + online |www.forsm.pl
Więcej o wydarzeniach przeczytasz TUTAJ.