Logo

Event MIX

Kongres For Social Media

Kongres For Social Media odbędzie się 26-27.10.22 w Warszawie + online.

#ForSM – Kongres For Social Media to połączenie idealne – to zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele, czyli zawsze ciekawy  i najwyższej jakości program oraz fantastyczna atmosfera, dużo energii do działania i nowe znajomości.

To wszystko sprawia, że Kongres jest jednym z ulubionych i ma ocenę 5,6/6.

  • Program, budowany z myślą by dostarczyć ciekawe tematy, które podnoszą kwalifikacje uczestników, pomagają rozwijać konta firmowe, otwierają głowy i rozwijają skrzydła.
  • Przedstawienie ciekawych ludzi – prelegentów, którzy dzielą się swoimi pomysłami i bogatym doświadczeniem zawodowym, odnoszą na tym polu wiele sukcesów.  Tworzą wiele ciekawych, również międzynarodowych projektów. Często zdobywają najwyższe odznaczenia za swoją pracę. Wiele z nich to pionierskie rozwiązania.
  • To spotkanie uczestników i poznanie ich wzajemnie. Ponieważ są to koleżanki i koledzy którzy posiadają również bardzo bogate doświadczenie, osobowości i są wspaniali, dlatego warto żeby się poznali.
  • Czas oderwania od codziennej pracy i obowiązków i naładowania baterii pomysłami, inspiracjami, nowymi relacjami. Czas, który pozwoli spojrzeć na swoje działania – odnieść je do „świata”, nabrać perspektywy by wrócić i podejmować śmiałe, mądre decyzje.
  • Atmosfera ładująca baterie – miejsce przyjazne, miejsce pełne tolerancji i wzajemnego szacunku a także gdzie jest smacznie i ciekawie!

W PROGRAMIE M.IN.:

  1. Temat: Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Jagoda Prętnicka, Brand Communication Director 180heartbeats + JUNG v MATT.
  1. Temat: Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media? Emilia Czerwiec, Business Unit Manager & Creative Lead Agencja Ancymony.
  1. Temat: Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach. Agata Czech, Senior Media Manager, LEGO Group.
  1. Temat: Trendy – jak być marką na czasie? Mateusz Murawski, Senior Social Media Manager, K2 Create.
  1. Temat: Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję. Bartosz Walat, Kreatywny & Senior Copywriter w VMLY&R.
  1. Temat: Kampanie wizerunkowe w SoMe, czyli jak ocenić skuteczność kampanii, które tylko z pozoru są niemierzalne? David Dobrowolski, One Social Lead, SalesTube.

Obecnie Uczestnicy otrzymują >>> w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest ich 40 i jest to bogaty materiał, z którego można korzystać już dziś:

Wśród bonusowych wykładów:

  • Skuteczna reklama wideo
  • Budowanie strategii w social mediach.
  • Jak znaleźć pomysł na kanał marki na YouTube
  • Reklama Facebook – 5 taktyk
  • Strategie na TikToku
  • Ciekawe formaty i przekaz
  • Storytelling a social media.
  • Matryca strategii komunikacji
  • Dodatkowe  funkcjonalności na YouTube
  • Rozszerzona rzeczywistość w  komunikacji
  • Jak się dopasować – zmiany w social mediach, a UX użytkownika.
  • Narracja w social mediach – o głosie marki dzięki social mediom.
  • Możliwości reklamowe LinkedIn Ads
  • Kreatywność, która działa czyli jak emocje napędzają biznes.
  • Pinterest i Twitter –skuteczne kampanie.
  • Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań
  • Strategia contentowa – co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację.
  • LinkedIn  – nowości, zmiany, trendy
  • W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność
  • Chatboty na Messengerze
  • Insta – wskazówki dla konta firmowego
  • Podcasty w marketingu

Kongres For Social Media | 26-27.10.22 | Warszawa + online |www.forsm.pl


Więcej o wydarzeniach przeczytasz TUTAJ.