Logo

Media & maszyny

Ikonos: 50 osób na szkoleniu z aplikowania folii wylewanych

31 lipca 2014, w siedzibie Atrium Centrum Ploterowe odbyły się czternaste warsztaty oklejania pojazdów. Szkolenie prowadzone zostało przez dystrybutora folii Ikonos oraz zawodowych aplikatorów z firmy Media Target.

– Przez 13 spotkań, przeszkoliliśmy kilkaset osób rozpoczynających, a często i już posiadających doświadczenie w zakresie car wrappingu. Szkolenie prowadzone jest przez dystrybutora folii Ikonos oraz zawodowych aplikatorów. Ma na celu postawienie pierwszych kroków w pracy z folią wylewaną – zachęca do rejestracji, Paweł Stania z działu marketingu Atrium Centrum Ploterowe.

– Od kilku lat nie zmieniamy programu tego podstawowego szkolenia. Kierujemy je zarówno do nowicjuszy, którzy chcieli by rozszerzyć portfolio swoich usług jak i do osób które kilka pojazdów już „zrobiły”. Ogromna dawka wiedzy praktycznej podczas części prezentacyjnej zaskoczy nawet bardziej doświadczonych aplikatorów – kontynuuje.

Warsztaty prowadzone są przez czołowych polskich aplikatorów z firmy Media Target przy użyciu folii Ikonos Cast System oraz laminatów Ikonos ProfiLam. Zestaw ten jest ceniony na rynku za długi czas pozycjonowania (wielokrotne przyklejanie i odklejanie) wynoszący 30 minut oraz za możliwość aplikacji w głębokich przetłoczeniach czyli tzw. „pełnym 3D”.

[galeria=”1″]

Aplikatorzy podczas prezentacji i warsztatów wyjaśnili wszelkie niuanse, które towarzyszą oklejaniu. Każdy z uczestników miał możliwość pod okiem mistrzów wykonania próbnych, podstawowych aplikacji. – Wiemy, że po takim szkoleniu, którego koszt porównywalny jest z zaledwie kilkoma metrami folii wylewanej uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i zawodowców można tę drogę skrócić i zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu – przekonuje organizator. – Dla osób chcących rozwijać się zawodowo w tym zakresie, rozpoczniemy w tym roku cykl szkoleń o stopniu zaawansowanym, przeznaczonym dla kilkuosobowych grup uczestników – dodaje Paweł Stania.

Cześć merytoryczna spotkania miała na celu ma przekazanie niezbędnych informacji o procesie produkcji jak i o cechach folii kalandrowanych i wylewanych i sposobie ich dobierania. Druga prezentacja w tej części spotkania to omówienie procesu oklejania pojazdów, które podzielone na kilka rozdziałów. Zaczynając od wyboru folii, przez przygotowanie projektu i przystosowanie projektu na dany samochód. Dalsze etapy to zatwierdzenie projektu, drukowanie i laminowanie. Ważnym etapem jest przygotowanie samochodu do samej aplikacji. Najważniejszy punkt to proces naklejania folii a także sposób jej zdejmowania – te etapy zaprezentowane są we wspomnianej części pokazowej i warsztatowej.

Polskim dystrybutorem folii wylewanych Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

www.atrium.com.pl