Karolina Przygońska przez siedemnaście lat była związana z komercyjną częścią biznesu w branży FMCG. Zajmowała się m.in. strategią rozwoju kategorii produktowych i inicjatywami rozwoju kanałów sprzedaży, działaniami promocyjnymi dla marek, wsparciem sprzedaży, opracowaniem strategii cenowych i warunków handlowych oraz e-rozwiązaniami dla uczestników rynku detalicznego, wspierających realizację działań konsumenckich. Zarządzała cross-funkcyjnymi projektami komercyjnymi zarówno w dziale marketingu, jak i trade marketingu i sprzedaży.
W SANDEX Karolina Przygońska jako Marketing Manager będzie odpowiadać m.in. za przygotowanie i realizację strategii marketingowej i trade marketingowej agencji. Do kluczowych obszarów jej odpowiedzialności należą m.in. :
– Gratuluję i bardzo się cieszę, że Karolina dołączyła do naszego zespołu. Jej perspektywa rynku i klienta z punktu widzenia trendów konsumenckich pozwoli przekształcić sposób myślenia w SANDEX.PL na bardziej skoncentrowany na potrzebach klienta końcowego i użytkowników oferowanych przez nas produktów. Ambicją SANDEX.PL jest stać się wiodącym dostawcą wysokiej jakości usług i produktów dla klientów w Polsce i w Europie. – mówi Joanna Szandecka, CEO Sandex.pl Sp z o.o. – Doświadczenie Karoliny w dużych organizacjach jest bez wątpienia dużym atutem. Z całą pewnością pozwoli ono wprowadzić wiele sprawdzonych i skutecznych rozwiązań oraz wzmocnić wizerunek w oczach naszych partnerów biznesowych jako niezawodnego dostawcy rozwiązań zgodnych z aktualnymi trendami.
– Dołączenie do SANDEX.PL to ogromna przyjemność i wiele ciekawych wyzwań na polskim i zagranicznych rynkach. Po kilkunastu latach spędzonych w firmach związanych z branżą FMCG jest to dla mnie także niebywała okazja do poznania realiów biznesu od strony agencji. – mówi Karolina Przygońska. – Nie bez znaczenia jest również demokratyczny styl zarządzania Joanny i Mariusza Szandeckich, który pozwala na odpowiedzialne i kreatywne prowadzenie powierzonych zadań.
Przed dołączeniem do SANDEX Karolina Przygońska pracowała jako Marketing i Trade Marketing Manager w Grupie Żywiec i Stock Polska. Jest absolwentką zarządzania i marketingu na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie ukończyła dwie specjalizacje: marketing oraz przedsiębiorczość.
Więcej newsów z branży TUTAJ.