Tegoroczna edycja odbywała się jeszcze w kameralnej odsłonie Hilton Warsaw City. Blisko 1000 przedstawicieli agencji reklamowych z 22 krajów odwiedziło 30 wystawców. To były dwa dni pełne inspiracji i tysięcy nowości. Wydarzenie stawiało przede wszystkim na komfort zwiedzających i ich jak najlepszą integrację z wystawcami.
Zdecydowanie formuła. Wydarzenie było i będzie skierowane wyłącznie dla profesjonalistów. Event, dotychczas dedykowany agencjom reklamowym, otwiera się na drukarnie i producentów reklam (strefa dostawców mediow i maszyn) oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie. Ważna jest dla nas rejestracja zwiedzających i ich jak najlepsze dopasowanie do profilu naszych wystawców. Brak przypadkowych gości i zbieraczy gadżetów.
Promo Show stawia na integrację. Tematyczne imprezy w Bank Clubie, które cechuje świetna kuchnia i doskonałe drinki, sprzyjają nieformalnym rozmowom. To tak naprawdę trzeci dzień targów.
Nie tworzymy sztucznych przestrzeni typu strefy relaxu. Targi nie są do odpoczywania, ale do nawiązywania biznesowych kontaktów i budowania relacji. Zwiedzający mają w zamierzeniu spędzać czas na stoiskach wystawców. Zawsze zostaną tam odpowiednio ugoszczeni i to na najwyższym poziomie.
Tak. Przede wszystkim większa przestrzeń EXPO XXI daje nam nowe możliwości dla wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP klientów. Zaproszone agencje już sygnalizują nam, że zwiększenie powierzchni i liczby dostawców sprawi, że wydarzenie zyskuje na swojej atrakcyjności. Co więcej, rozbudowana impreza targowa będzie praktycznie zaspokajała ich bazę dostawców i podwykonawców.
Hala marketingowa jest zapełniona w 80% – realnie podpisanymi umowami. Tak naprawdę mamy na naszym wydarzeniu większość czołowych dostawców artykułów promocyjnych. Część czeka jeszcze na rozstrzygnięcie programów unijnych. Wydarzenie będzie miało charakter międzynarodowy, więc takie dofinansowanie jest możliwe.
Swoją obecność potwierdzili także pierwsi dostawcy mediów i maszyn. Razem z nimi pracujemy nad dopracowaniem formuły wydarzenia pod kątem jego atrakcyjności dla zwiedzających.
W tegorocznej edycji, skierowanej jeszcze wyłącznie do agencji reklamowych, zagraniczni goście stanowili blisko 20% zwiedzających. Ich liczba rośnie z roku na rok. Podoba im się formuła wydarzenia skierowana wyłącznie dla profesjonalistów. Dobrze nas znają, cenią nasz customer service. Budowane od kilku lat relacje z roku na rok są pogłębiane, wręcz przyjacielskie. Wyobraź sobie, że podczas odwiedzin, niektórzy z nich przywożą nam np. czekoladki czy inne specjały ze swojego kraju. Nie dość, że jest to miłe, to jeszcze bardzo motywujące.
Przy promocji wydarzenia współpracujemy z najważniejszymi mediami branżowymi, co widać już w kampaniach reklamowych. Przed nami spotkania na najważniejszych imprezach targowych. Naszymi najlepszymi ambasadorami są sami wystawcy. Dla nich najważniejszy jest sprawdzony organizator, który zna branżę i ma odpowiednie kontakty.
Naprawdę ciężko zliczyć. Przed nami 5. edycja Promo Show. Wcześniej, we wrześniu odbędzie się 14. edycja Festiwalu Marketingu. Na swoim koncie mamy imprezy integracyjne dla członków PIAP. Kilkadziesiąt lokalnych spotkań, które kiedyś również robiliśmy pod szyldem Promo Show m.in. w Gdańsku, Poznaniu czy w Katowicach. Nasza organizacja wydarzeń jest oparta na wspomnianych relacjach, jakości i doświadczeniu. To co dla wystawców i zwiedzających jest kluczowe.
Chyba tego co wszystkim: spadającej inflacji, zdrowia i utrzymania łańcuchów dostaw.
– Promo Show Professional to najlepiej przygotowane spotkanie branżowe w Polsce. Od początku czynnie obserwujemy rozwój targów i z zadowoleniem przyjęliśmy deklaracje o kolejnym kroku w budowaniu wyjątkowości tej imprezy. Planowane nowe miejsce wydarzenia, większe przestrzenie dla gości i wystawców przy jednoczesnej dbałości o stricte branżowy charakter targów jest w naszej ocenie krokiem w bardzo dobrą stronę. Kameralny charakter spotkań w starannie zaaranżowanej przestrzeni wystawienniczej dają komfort rozmów i budowania relacji między wystawcami i agencjami reklamowymi – mówi Małgorzata Kowalska, Base Promotion Services.
– Targi w bardziej kameralnej formule według naszej opinii są efektywniejsze. Spotkania osobiste i rozmowa wśród grona profesjonalistów poszerzają naszą wiedzę, co pozwala nam jeszcze lepiej doradzać naszym Klientom. Przyjacielska atmosfera, brak masowych „zbieraczy” daje nam poczucie dobrze zrealizowanego zadania. Czujemy się docenieni i wyróżnieni mogąc spotkać się również na wieczornej integracji. Promo Show to doskonałe miejsce dla głównych graczy z branży reklamowej – mówi dr Edyta Lisowska, Dyrektor zarządzający EBLIS B&L i Wiceprezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
– Promo Show 2023 to obowiązkowe wydarzenie w naszym kalendarzu firmowym. Największym plusem tych targów jest to, że adresowany jest głównie agencjom reklamowym. Jest czas porozmawiać z wystawcami, jak i wymienić się doświadczeniami z innymi agencjami. Dużym udogodnieniem jest też pakiet katalogów i wzorów. Zakładamy, że zmiana miejsca targów wiąże się także ze zwiększeniem liczby wystawców, co już teraz zaliczamy na wielki plus! – mówi Anna Mróz, Agencja Reklamowa Biuro Handlowe Zalewski.
– Kolejna edycja targów, to obowiązkowa pozycja otwierająca nowy biznesowy rok i dająca nowe możliwości rozwoju. To doskonała okazja do zacieśnienia relacji z obecnymi dostawcami i spotkania nowych. W poprzednich edycjach format wydarzenia wpisywał się idealnie w nasze oczekiwania, dlatego z pełnym zaufaniem podchodzimy do organizatora i tym razem widzimy się w lutym w EXPO XXI w Warszawie! – mówi Remigiusz Gremlik, Agencja Reklamowa SIDE.
Wywiad ukazał się w Gazecie PIAP 23/2022 (www.piap-org.pl)
Z Robertem Załupskim rozmawiała Joanna Muszyńska
Więcej podobnych treści przeczytasz TUTAJ.